Jos Burgers over klantgerichtheid
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Drie bestsellers in één speciale editieAls er van drie boeken in zes jaar tijd ruim honderdduizend exemplaren worden verkocht, dan kunnen we met recht spreken van bestsellers. Jos Burgers heeft dit voor elkaar gekregen met zijn boeken Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken en Gek op gaten. Deze boeken waren de bestverkochte managementboeken in respectievelijk 2006, 2009 en 2012. Een ongekende prestatie.De kracht... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 27,99 en € 27,99
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Drie bestsellers in één speciale editie
Als er van drie boeken in zes jaar tijd ruim honderdduizend exemplaren worden verkocht, dan kunnen we met recht spreken van bestsellers. Jos Burgers heeft dit voor elkaar gekregen met zijn boeken Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken en Gek op gaten. Deze boeken waren de bestverkochte managementboeken in respectievelijk 2006, 2009 en 2012. Een ongekende prestatie.De kracht achter het succes
Het geheim achter dit succes schuilt in de luchtige en humoristische manier waarop Jos Burgers beschrijft wat klanten nu eigenlijk écht willen. Hij houdt zijn publiek een spiegel voor en stimuleert hen om op een andere manier naar hun werk en dagelijkse praktijk te kijken. Dit stelt organisaties en medewerkers in staat om hun klantgerichtheid daadwerkelijk te verbeteren.Een bundeling van de beste columns en verhalen
Deze speciale editie bundelt de beste columns en verhalen van Jos Burgers. Het is de ultieme bron voor iedereen die van zijn klanten ambassadeurs wil maken. De inzichten en praktische tips die Jos Burgers deelt in deze bundel zullen je helpen om op een effectieve manier je klantrelaties op te bouwen en te versterken.Jos Burgers: dé klantenexpert van Nederland
Jos Burgers is dé klantenexpert van Nederland. Met zijn twee honderd presentaties per jaar is hij een veelgevraagd spreker. Zijn boeken vormen de basis voor zijn uitgebreide kennis en ervaring op het gebied van klantgerichtheid. Naast de eerder genoemde boeken is hij ook de auteur van bestsellers als Relatiebeheer als Groeistrategie, No Budget Marketing, Geef nooit korting! en De wet van Snuf.Met deze speciale editie krijg je niet alleen toegang tot de meest waardevolle inzichten van Jos Burgers, maar ook tot zijn kenmerkende humor en inspiratie. Mis deze unieke kans niet om je klantgerichtheid naar een hoger niveau te tillen en ambassadeurs van je klanten te maken.Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 21 x 14 x 2,2 cm |
Gewicht | 489 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 368 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Co-illustrator | |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | Met illustraties |
Illustrator | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | januari 2016 |
Algemeen
EAN | 9789089653284 |
---|