Merkcultuur
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Het Merkcultuur Stappenplan: Versterk uw organisatie met een gedurfde merkcultuurHerinner je je nog de tijd dat de waarde van een bedrijf voornamelijk werd bepaald door tastbare activa zoals machines en voorraden? Dat was de vorige eeuw. Met de enorme evolutie van de markt is dit veranderd. Tegenwoordig wordt maar liefst 80% van de waarde van een bedrijf bepaald door de "levende assets": het merk en de medewerkers. Dit beteke... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 38,50 en € 38,50
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Het Merkcultuur Stappenplan: Versterk uw organisatie met een gedurfde merkcultuur
Herinner je je nog de tijd dat de waarde van een bedrijf voornamelijk werd bepaald door tastbare activa zoals machines en voorraden? Dat was de vorige eeuw. Met de enorme evolutie van de markt is dit veranderd. Tegenwoordig wordt maar liefst 80% van de waarde van een bedrijf bepaald door de "levende assets": het merk en de medewerkers. Dit betekent dat tevreden klanten en goede bedrijfsresultaten voornamelijk te danken zijn aan de inspanningen, talenten en persoonlijkheden van degenen die elke dag werken aan het waarmaken van de merkbelofte.
Een Uitdagende Verbintenis
Helaas worstelen veel organisaties met het creëren van een succesvolle verbinding tussen de kracht en talenten van hun mensen en de ambitie van hun merk. Merkcultuur: Stappenplan voor het Verbinden van Mensen en Merken biedt een nieuwe benadering om organisatiemerken een authentieke en krachtige uitstraling te geven.
Gedreven door Mensen, Gedreven door Merken
Wij begrijpen de complexiteit van organisaties en hebben jarenlange ervaring opgebouwd in marketing, communicatie en HR. We hebben gewerkt met zowel grote internationale organisaties als gerenommeerde bureaus. In dit boek hebben we onze ervaring gecombineerd met de nieuwste inzichten van toonaangevende business schools en best practices om een overzichtelijk stappenplan te bieden voor het versterken van de merkcultuur van organisaties.
Het Merkcultuur Model: Breng uw organisatie tot leven
Het Merkcultuur Model dat we in dit boek presenteren, helpt u om de persoonlijkheid van uw organisatie te vinden en tot leven te brengen. Het model biedt inzicht in hoe u merken kunt verbinden met de echte persoonlijkheden van uw medewerkers, zowel intern als extern. Op deze manier ontstaat er een sterke, mensgerichte merkcultuur die gedreven wordt door merkgerichte mensen.
Ben je klaar om je merkcultuur te versterken? Sluit je dan aan bij ons stappenplan en ontdek hoe je jouw organisatie kunt transformeren met een gedurfde merkcultuur.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 22 x 15 x 1,5 cm |
Gewicht | 483 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 248 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | juli 2015 |
Algemeen
EAN | 9789089536556 |
---|