Boom Uitgevers Weg met het marketingplan, tijd voor actie!
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Doelgericht aan marketing doen zonder omslachtige plannenBen je het zat om telkens weer kostbare tijd te verspillen aan het opstellen van uitgebreide marketingplannen? Wil je meer focus leggen op daadwerkelijke acties? Dan is het tijd voor actie! In ons boek "Weg met het marketingplan, tijd voor actie!" laten we je zien hoe je op een doelgerichte manier marketing kunt bedrijven zonder omslachtige plannen.Een werkbare aanpak... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 33,50 en € 33,50
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Doelgericht aan marketing doen zonder omslachtige plannen
Ben je het zat om telkens weer kostbare tijd te verspillen aan het opstellen van uitgebreide marketingplannen? Wil je meer focus leggen op daadwerkelijke acties? Dan is het tijd voor actie! In ons boek "Weg met het marketingplan, tijd voor actie!" laten we je zien hoe je op een doelgerichte manier marketing kunt bedrijven zonder omslachtige plannen.
Een werkbare aanpak voor creatieve en originele acties
In ons boek draait alles om de acties. We geven je handvatten om op een pragmatische, maar ook creatieve en originele manier acties te formuleren om jouw markt te bewerken. Stap voor stap nemen we je mee en stellen we een beperkt aantal gestructureerde vragen waarmee je tot overzichtelijke en praktische actiepunten komt.
Maximale slagkracht voor jouw onderneming
We begrijpen dat je als ondernemer wilt groeien en jouw commerciële slagkracht wilt vergroten. Daarom ligt onze aanpak specifiek op maximale slagvaardigheid. We laten je zien hoe je met onze methode jouw marketinginspanningen kunt optimaliseren en de gewenste resultaten kunt behalen.
Professioneel advies van een marketingexpert
Prof. dr. John Koster, een gerenommeerde marketingexpert, heeft zijn kennis en ervaring gebundeld in dit boek. Als vennoot van Holland Consulting Group en hoogleraar Marketing aan de Nyenrode Business Universiteit, heeft hij een schat aan expertise opgebouwd. Met "Weg met het marketingplan, tijd voor actie!" deelt hij zijn inzichten en strategieën om jouw marketingstrategie naar een hoger niveau te tillen.
Stop met tijd te verspillen aan uitgebreide marketingplannen en start met gerichte acties om jouw onderneming te laten groeien. Bestel vandaag nog "Weg met het marketingplan, tijd voor actie!" en zet de eerste stap naar een doelgerichte en slagvaardige marketingaanpak.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 21,5 x 13,5 x 1,1 cm |
Gewicht | 262 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | Nov-11 |
Algemeen
EAN | 9789052619194 |
---|---|
Merk | Boom Uitgevers |