Boom Uitgevers De onweerstaanbaarheidstheorie
- Studieboek
- Illustraties
Vernieuw en word een onweerstaanbaar bedrijfNu alles een commodity wordt, is vernieuwing de sleutel tot succes. Met de Onweerstaanbaarheidstheorie krijg je inzicht in en oplossingen voor de belangrijkste vraag waar bedrijven mee worden geconfronteerd: hoe ontsnap je aan de commodity-valkuil? Het goede nieuws is dat je dit zelf kunt bereiken.Blijf relevant in een snel veranderende wereldDe meeste mensen beschouwen slechts é... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 28,50 en € 28,50
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Illustraties
Vernieuw en word een onweerstaanbaar bedrijf
Nu alles een commodity wordt, is vernieuwing de sleutel tot succes. Met de Onweerstaanbaarheidstheorie krijg je inzicht in en oplossingen voor de belangrijkste vraag waar bedrijven mee worden geconfronteerd: hoe ontsnap je aan de commodity-valkuil? Het goede nieuws is dat je dit zelf kunt bereiken.
Blijf relevant in een snel veranderende wereld
De meeste mensen beschouwen slechts één op de zeven merken als onmisbaar in hun leven, de rest wordt gezien als commodity. Maar hoe zorg je ervoor dat jouw bedrijf en merk relevant blijven in een situatie waarin concurrenten de race to the bottom aangaan en de wereld met de snelheid van het geluid verandert? Het antwoord is anders denken en innoveren.
Ontdek je eigen potentieel voor innovatie
Veel mensen denken dat innovatie alleen is weggelegd voor een elite van creatievelingen en technici. Dit is een kostbare denkfout. Ieder individu heeft een enorm potentieel om baanbrekende businessconcepten te creëren, zolang ze empathisch kunnen denken en over het juiste kookboek beschikken. De Onweerstaanbaarheidstheorie laat zien dat innovatiedenken voor iedereen toegankelijk is.
Een strategieboek én inspiratieboek
De Onweerstaanbaarheidstheorie is zowel een strategieboek als een bron van inspiratie. Het biedt concrete inzichten en innovatiekansen, niet alleen voor dienstverlenende bedrijven, maar ook voor de producten- en non-profitsector en de overheid. Dit boek heeft als doel om gezonde business te creëren en de wereld een beetje beter te maken voor ons allemaal.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 23 x 15 x 1,1 cm |
Gewicht | 281 g |
Overig
Aantal pagina's | 152 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | Apr-19 |
Algemeen
EAN | 9789024427307 |
---|---|
Merk | Boom Uitgevers |