De ultieme vraag 2.0
Transformeer klanten naar ambassadeurs met Net PromoterStel jezelf deze vraag: "Zou u ons aan een vriend aanraden?" Door deze eenvoudige vraag aan al je klanten te stellen, ontdek je niet alleen de 'tegenstanders' die mogelijk een slechte indruk hebben en naar de concurrentie kunnen overstappen, maar ook de waardevolle 'promoters' die zorgen voor gezonde winst en duurzame groei. Met behulp van de Net Promoter Score (NPS) kun ... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 22,99 en € 22,99
Productinformatie
Transformeer klanten naar ambassadeurs met Net Promoter
Stel jezelf deze vraag: "Zou u ons aan een vriend aanraden?" Door deze eenvoudige vraag aan al je klanten te stellen, ontdek je niet alleen de 'tegenstanders' die mogelijk een slechte indruk hebben en naar de concurrentie kunnen overstappen, maar ook de waardevolle 'promoters' die zorgen voor gezonde winst en duurzame groei. Met behulp van de Net Promoter Score (NPS) kun je deze twee uitersten en de middenmoot nauwkeurig in kaart brengen.
De kracht van NPS en zijn impact op bedrijven
In diverse branches heeft het proces om tegenstanders om te zetten in promoters bedrijven een nieuw leven ingeblazen. Net Promoter Score is inmiddels een succesvolle methode gebleken die net zo krachtig is als Six Sigma. In het boek 'De ultieme vraag 2.0', geschreven door Fred Reichheld en Rob Markey, wordt uitvoerig aangetoond hoe NPS buitengewone resultaten kan opleveren.
Het feedbackproces als motiverend instrument
Het fundament van NPS ligt in het feedbackproces dat fungeert als een krachtig instrument om werknemers te motiveren en klanten voor je te winnen. Door actief te luisteren naar klantfeedback en deze feedback te gebruiken om de customer experience te verbeteren, kunnen bedrijven aanzienlijke vooruitgang boeken.
Praktijkvoorbeelden ter illustratie
Om de kracht van NPS te benadrukken, worden in het boek 'De ultieme vraag 2.0' praktijkcases beschreven van bedrijven die hun customer experience aanzienlijk hebben weten te verbeteren met behulp van NPS. Door te leren van deze succesverhalen, krijg je waardevolle inzichten en praktische tips om zelf aan de slag te gaan met het transformeren van klanten naar ambassadeurs.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 23,1 x 15,2 x 2,8 cm |
Gewicht | 509 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 288 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 2 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | Apr-16 |
Vertaald door |
Algemeen
EAN | 9789047009450 |
---|