Mijnmanagementboek.nl Hoe klantvriendelijk ben ik eigenlijk?
Klantvriendelijkheid als Meesterschap: Een Praktische Gids voor ZZP'ers en MKB'ersKlantvriendelijkheid vormt de sleutel tot betere bedrijfsresultaten, dat is de krachtige conclusie van Jeannette Biesbroeck, die met veertig jaar ervaring in de dienstverlenende sector spreekt. In haar boek neemt ze je aan de hand van praktijkvoorbeelden mee op een ontdekkingsreis naar 'klantvriendelijkheid als meesterschap'. Hiermee kun je jeze... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 17,90 en € 17,90
Productinformatie
Klantvriendelijkheid als Meesterschap: Een Praktische Gids voor ZZP'ers en MKB'ers
Klantvriendelijkheid vormt de sleutel tot betere bedrijfsresultaten, dat is de krachtige conclusie van Jeannette Biesbroeck, die met veertig jaar ervaring in de dienstverlenende sector spreekt. In haar boek neemt ze je aan de hand van praktijkvoorbeelden mee op een ontdekkingsreis naar 'klantvriendelijkheid als meesterschap'. Hiermee kun je jezelf als ZZP'er of MKB'er op unieke wijze onderscheiden binnen jouw branche en met jouw eigen mogelijkheden.
De Weg naar Uitmuntende Klantenservice
Uiteindelijk willen klanten maar één ding: goed geholpen worden. En vaak nog beter dan dat. Maar hoe geef je hier invulling aan? Wat werkt wel en wat werkt niet? Ontdek de antwoorden op al deze vragen en meer in 'Hoe klantvriendelijk ben ik eigenlijk?'. Dit praktische handboek biedt jou de kennis en tools om direct aan de slag te gaan. Met behulp van stapsgewijze instructies ga je op weg naar een hoger niveau van klantvriendelijkheid, klanttevredenheid en uiteindelijk meer omzet voor jouw bedrijf.
Betere Resultaten Door Klantgerichtheid
Verhoog de klantgerichtheid van jouw onderneming en ervaar meteen de positieve effecten. Biesbroeck geeft je praktische strategieën en inzichten om dit te bereiken. Leer hoe je op maat gemaakte oplossingen kunt bieden die aansluiten op de specifieke behoeften van jouw klanten. Ontdek welke benaderingen succesvol zijn en welke je beter kunt vermijden. Met concrete voorbeelden uit de praktijk weet je precies hoe je te werk moet gaan en kun je direct jouw klantgerichtheid versterken.
Klantgericht Onderscheiden van de Concurrentie
Als ZZP'er of MKB'er wil je je graag onderscheiden van je concurrentie. Met 'Klantvriendelijkheid als Meesterschap' krijg je de handvatten om dit te realiseren. Je leert hoe je jouw eigen unieke benadering kunt ontwikkelen en toepassen. Ontdek hoe je met jouw beperkte middelen en mogelijkheden toch opvalt en indruk maakt op jouw klantenkring. Biesbroeck motiveert en inspireert je om te groeien naar een hoger niveau van klantvriendelijkheid en succes.
Zet de Eerste Stap naar Meer Klantvriendelijkheid
Wacht niet langer en zet vandaag nog de eerste stap naar meer klantvriendelijkheid, meer klanttevredenheid en uiteindelijk meer omzet. Met de praktische gids 'Hoe klantvriendelijk ben ik eigenlijk?' heb je direct toepasbare kennis in handen. Begin jouw reis richting uitmuntende klantenservice en ontdek de voordelen van het bieden van de beste klantervaring. Creëer loyaliteit, verbeter je concurrentiepositie en behaal duurzame bedrijfsgroei door te investeren in klantvriendelijkheid als meesterschap.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 23,5 x 15,5 x 1,1 cm |
Gewicht | 200 g |
Overig
Aantal pagina's | 109 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | Met illustraties |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | maart 2022 |
Algemeen
EAN | 9789403625447 |
---|---|
Merk | Mijnmanagementboek.nl |