De Klant Energieke Organisatie
- Studieboek
Ontdek de kracht van klant-energie voor jouw organisatieVraag jij je af of je vandaag de juiste beslissingen neemt voor een succesvolle toekomst? Veel organisaties investeren tijd en energie in losse projecten en initiatieven om zich te verbeteren en de verandersnelheid van klantbehoeften bij te houden. Toch blijven verbeteringen vaak uit. Dit komt door het gebrek aan samenhang in de organisatie én het onbenut laten van een ... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 36,99 en € 36,99
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
Ontdek de kracht van klant-energie voor jouw organisatie
Vraag jij je af of je vandaag de juiste beslissingen neemt voor een succesvolle toekomst? Veel organisaties investeren tijd en energie in losse projecten en initiatieven om zich te verbeteren en de verandersnelheid van klantbehoeften bij te houden. Toch blijven verbeteringen vaak uit. Dit komt door het gebrek aan samenhang in de organisatie én het onbenut laten van een belangrijke energiebron: klant-energie. Maar wat zijn Klant Energieke Organisaties? Dit zijn organisaties die klantfeedback omzetten in energie, medewerkers inspireren en tevreden klanten genereren. Dit boek neemt je mee in de wereld van klant-energie en biedt een helder stappenplan waarmee je feedback en informatie van klanten kunt integreren in de gehele organisatie.
Optimaliseer jouw organisatie met het klant-energiemodel
Auteur Sonja Stalfoort presenteert een overzichtelijk stroomschema waarmee je direct ziet waar knelpunten zitten en energie weglekt. Door aan de juiste knoppen te draaien, kun je de energie volop laten stromen en je organisatie transformerend verbeteren. Deze praktische handleiding is samengesteld met medewerking van bestsellerauteur Egbert Jan van Bel en bevat waardevolle inzichten die inzicht geven in de kracht van klant-energie.
Inspirerende woorden van experts
'Dit boek geeft energie! Het toont op een toegankelijke wijze waarom klanten een duurzame bron van energie zijn waarop iedere organisatie zou moeten draaien. Een inspirerend perspectief!' - Sjoerd Laarberg, CEO Allianz Netherlands
'Het klant-energiemodel helpt je om klantfeedback op de juiste manier te vangen en te gebruiken om continu te verbeteren. Zo wordt feedback de brandstof voor een klantgerichte organisatie.' - Sydney Brouwer, auteur Klantgericht Leiderschap
'Klantgericht ondernemen wordt steeds complexer en uitdagender. Dit boek laat op pragmatische wijze zien hoe je deze uitdaging oppakt en wat dat jouw organisatie kan brengen.' - Hans Molenaar, directeur Beeckestijn Business School
Dit boek is dé handleiding voor organisaties die klaar zijn om de kracht van klant-energie te omarmen. Beslis vandaag nog om jouw organisatie toekomstbestendig te maken en te laten floreren in de snel veranderende markt.
Trefwoorden: Beslissen, organisatie, energie, klanten, ondernemen, Sonja Stalfoort, handleiding
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24,6 x 18 x 2,5 cm |
Gewicht | 707 g |
Overig
Aantal pagina's | 320 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | Met illustraties |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | februari 2020 |
Algemeen
EAN | 9789089654892 |
---|