Noordhoff Essentie van dienstenmarketingmanagement
- Studieboek
Essentie van Dienstenmarketingmanagement - Efficiënte invulling van het marketingbeleidEssentie van Dienstenmarketingmanagement is een compact en toch zeer compleet handboek, met veel aandacht voor onderwerpen zoals data analytics, customer touchpoints en de deeleconomie. Dit boek is specifiek gericht op studenten die willen leren hoe ze binnen dienstverlenende organisaties op een efficiënte manier invulling kunnen geven aan... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 53,95 en € 53,95
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
Essentie van Dienstenmarketingmanagement - Efficiënte invulling van het marketingbeleid
Essentie van Dienstenmarketingmanagement is een compact en toch zeer compleet handboek, met veel aandacht voor onderwerpen zoals data analytics, customer touchpoints en de deeleconomie. Dit boek is specifiek gericht op studenten die willen leren hoe ze binnen dienstverlenende organisaties op een efficiënte manier invulling kunnen geven aan het marketingbeleid. Zowel offline als online marketingtools komen aan bod, waardoor dit boek een praktische en overzichtelijke gids is voor servicegerichte organisaties.
Grondige kennis voor waardecreatie in dienstverlening
Horecaondernemingen, onderwijsinstellingen, consultancybureaus, schoonmaakbedrijven en ziekenhuizen - ze zijn allemaal dienstverleners die waarde willen creëren voor hun klanten en stakeholders. Om dit te bereiken, is een grondige kennis van dienstenmarketing onmisbaar. Essentie van Dienstenmarketingmanagement is een onmisbare vraagbaak die studenten helpt om deze kennis te verwerven. Deze volledig geactualiseerde derde editie bevat talloze voorbeelden uit het dynamische vakgebied, evenals praktische invalshoeken zonder complexe overwegingen.
Geschikt voor diverse opleidingen en inzetbaar vanaf de propedeusefase
Dit boek is met name geschikt voor opleidingen zoals Commerciële Economie, Facility Management, Small Business & Retailmanagement, Hotelonderwijs, Recreatie & Toerisme en Media & Entertainment. Het kan vanaf de propedeusefase worden gebruikt. Studenten hebben toegang tot een handige online omgeving met onder andere toetsvragen. Voor docenten zijn er collegesheets en cases beschikbaar.
Inclusief toetsenbank en e-bookversie
Docenten kunnen gebruikmaken van de toetsenbank op www.toetsopmaat.nl om zelf toetsen samen te stellen. Deze toetsenbank bevat alle vragen uit de oefentoetsen voor studenten, evenals een set unieke vragen speciaal voor docenten. Bovendien kunnen toetsen worden geëxporteerd naar verschillende formats. Voor degenen die de voorkeur geven aan een e-bookversie, is Essentie van Dienstenmarketingmanagement ook beschikbaar via het platform Bookshelf.
Over de auteur
Ton Borchert, een ervaren professional met diverse marketing- en managementfuncties in binnen- en buitenland, is werkzaam als hogeschooldocent Marketing bij Hogeschool Utrecht / HU Business School. Hij verzorgt regelmatig (internationale) cursussen en projecten en doet promotieonderzoek naar dienstverleningsprocessen aan de Maastricht School of Management. Borchert heeft ook een aantal landelijk bekende marketingboeken op zijn naam staan.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24 x 17 x 1,5 cm |
Gewicht | 577 g |
Overig
Aantal pagina's | 270 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 3 |
Illustraties | Met illustraties |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | juni 2021 |
Algemeen
EAN | 9789001749927 |
---|---|
Merk | Noordhoff |