Marketing handboek voor een succesvolle praktijk
Ontdek het Marketing Handboek voor een Succesvolle PraktijkBen jij een therapeut, coach of counselor die graag meer wil verdienen en een waardevolle praktijk wil creëren waar je met plezier in werkt? Dan is het Marketing Handboek voor een Succesvolle Praktijk het boek dat je moet hebben! Dit baanbrekende boek neemt je mee op een reis naar het creëren van een winstgevende praktijk waarin je niet langer gebonden bent aan het u... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 32,45 en € 32,45
Productinformatie
Ontdek het Marketing Handboek voor een Succesvolle Praktijk
Ben jij een therapeut, coach of counselor die graag meer wil verdienen en een waardevolle praktijk wil creëren waar je met plezier in werkt? Dan is het Marketing Handboek voor een Succesvolle Praktijk het boek dat je moet hebben! Dit baanbrekende boek neemt je mee op een reis naar het creëren van een winstgevende praktijk waarin je niet langer gebonden bent aan het uurtje-factuurtje principe. In plaats daarvan leer je hoe je betaald kunt worden naar waarde in plaats van naar tijd.
De sleutels tot succes
In dit boek ontdek je de sleutels tot succesvol praktijkvoeren. Je leert hoe je jouw ideale cliënt kunt kiezen en welk probleem je voor deze cliënt kunt oplossen. Daarnaast leer je hoe je waardevolle programma's kunt creëren waar cliënten graag ja tegen zeggen en bereid zijn goed voor te betalen. Ook leer je hoe je zichtbaar kunt worden en je expertstatus kunt claimen met behulp van social media en het internet.
Essentiële kennis en strategieën
Dit boek bevat essentiële kennis en strategieën die je niet leert op beroepsvormende opleidingen. Het verschil tussen een succesvolle praktijk en falen ligt namelijk niet alleen in je inhoudelijke vakbekwaamheid, maar ook in je marketingvaardigheden. De komst van het internet heeft het landschap om cliënten te vinden en te begeleiden revolutionair veranderd, waardoor er veel nieuwe kansen zijn ontstaan.
Kennis en ervaring van experts
Het Marketing Handboek voor een Succesvolle Praktijk is geschreven door twee professionals met jarenlange ervaring. Sandra, therapeut en business coach, heeft meer dan 15 jaar een eigen praktijk en behoort tot de pioniers in Nederland op het gebied van een andere manier van praktijkvoeren. Jeanet is een bestseller auteur op het gebied van social media, spreker en business coach met meer dan 25.000 verkochte boeken.
Met dit boek krijg je de beste kennis en praktijkervaring van deze twee experts, die een gezamenlijke passie delen: jou leren hoe je meer mensen kunt helpen, meer geld kunt verdienen en het leven kunt leiden waar je van houdt. Wacht niet langer en ontdek hoe je met plezier IN en vooral AAN je praktijk kunt werken. Bestel nu het Marketing Handboek voor een Succesvolle Praktijk!
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 21,6 x 14,6 x 1,7 cm |
Gewicht | 416 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 279 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | Met illustraties |
Studieboek | |
Taal | Nederlands |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | december 2014 |
Algemeen
EAN | 9789462037519 |
---|