Why winners give it all
- Studieboek
Sturen op Merkvoorkeur: De Sleutel tot Succesvolle GroeiDe huidige marktomstandigheden zijn uitdagend, met keiharde concurrentie van alle kanten en talloze variabelen om rekening mee te houden. Dit maakt het steeds complexer om een succesvolle groeistrategie te ontwikkelen. Maar er is een oplossing: sturen op merkvoorkeur.Bedrijven als Cool Blue, Nike en IKEA blinken uit in het sturen op merkvoorkeur. Ze ontwikkelen specifi... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 29,99 en € 29,99
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
Sturen op Merkvoorkeur: De Sleutel tot Succesvolle Groei
De huidige marktomstandigheden zijn uitdagend, met keiharde concurrentie van alle kanten en talloze variabelen om rekening mee te houden. Dit maakt het steeds complexer om een succesvolle groeistrategie te ontwikkelen. Maar er is een oplossing: sturen op merkvoorkeur.
Bedrijven als Cool Blue, Nike en IKEA blinken uit in het sturen op merkvoorkeur. Ze ontwikkelen specifieke proposities die geïnspireerd zijn op de voorkeuren van verschillende types klanten. Door er alles aan te doen om mensen te geven waar zij om vragen, zijn deze merken in staat om de voorkeur van diverse groepen klanten te winnen. Zo bouwt IKEA bijvoorbeeld city-stores speciaal voor millennials zonder auto, en heeft Nike grote winkels op bekende outletcenters voor de budget georiënteerde NIKE-fan.
In zijn boek 'Sturen op Merkvoorkeur' legt Ed Stibbe uit hoe de bijzondere relatie tussen merkvoorkeur en marktaandeel precies in elkaar zit. Hij laat zien waarom steeds meer bedrijven sturen op merkvoorkeur, en hij geeft praktische tips over hoe je deze principes kunt toepassen op je eigen merk. Zo kun je je klanten geven wat zij willen en daardoor je marktaandeel vergroten.
Betere Marketingbeslissingen en Inspirerende Voorbeelden
Dit boek helpt je niet alleen om betere marketingbeslissingen te nemen, maar bevat ook het merkvoorkeurcanvas en maar liefst 60 inspirerende voorbeelden van toonaangevende merken. Deze voorbeelden laten zien hoe je zelf merkvoorkeur kunt vergroten en daarmee ook je marktaandeel kunt laten groeien.
Ben je klaar om je merk naar een hoger niveau te tillen? Ontdek dan hoe je kunt sturen op merkvoorkeur en laat je inspireren door de succesverhalen van bekende merken. Bestel nu 'Sturen op Merkvoorkeur' en start direct met het versterken van je merk en het vergroten van je marktaandeel.
Trefwoorden: Merkvoorkeur, Klanten, Marktaandeel, Handleiding
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24,7 x 17,9 x 2,1 cm |
Gewicht | 415 g |
Overig
Aantal pagina's | 176 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | Met illustraties |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | oktober 2020 |
Algemeen
EAN | 9789089655332 |
---|