Customer Journey Optimalisatie
- Studieboek
Creëer de ultieme klantreis met optimale relevantie en gemakOndernemen is drastisch veranderd dankzij het internet. Consumenten kunnen eenvoudig prijzen vergelijken, waardoor prijsconcurrentie al snel een strijd wordt. Maar je kunt veel winnen door de klantreis naar jouw verkooppunt te optimaliseren. Dit boek onthult de belangrijke voorwaarden voor een optimale klantreis, waardoor klanten keer op keer voor jouw merk kiezen. B... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 32,50 en € 32,50
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
Creëer de ultieme klantreis met optimale relevantie en gemak
Ondernemen is drastisch veranderd dankzij het internet. Consumenten kunnen eenvoudig prijzen vergelijken, waardoor prijsconcurrentie al snel een strijd wordt. Maar je kunt veel winnen door de klantreis naar jouw verkooppunt te optimaliseren. Dit boek onthult de belangrijke voorwaarden voor een optimale klantreis, waardoor klanten keer op keer voor jouw merk kiezen. Belangrijk is dat je relevant bent en gemak biedt. Om relevant te zijn, dien je je doelgroepen te kennen en je merkbeleid aan te scherpen. Gemak wordt ervaren wanneer de klantreis vlekkeloos verloopt. Met een omnichannel omgeving creëer je deze vloeiendheid.
Breng dynamiek in je beleid met datagestuurde beslissingen
In een dynamische markt wil je snel kunnen inspelen op veranderingen. Dit heeft gevolgen voor je marktonderzoek. Het uitvoeren van onderzoek dat snel inzicht geeft in het effect van genomen beleidsmaatregelen is essentieel en kan een belangrijke rol spelen in je bedrijfsvoering. Dit boek biedt jou diverse vormen van passend onderzoek aan, zodat je altijd de juiste keuzes kunt maken.
Win de strijd om de klant met relevantie en gemak
In de concurrentiestrijd draait het alles om relevantie en gemak. Relevante bedrijven die gemak bieden, trekken de klant naar zich toe. Door de klantreis te optimaliseren en een omnichannel omgeving te creëren, bied je de klant een naadloze ervaring. Daarnaast is het cruciaal om een datagestuurd beleid te voeren in een dynamische markt. Het uitvoeren van onderzoek dat snel inzicht geeft in het effect van beleidsmaatregelen, is van onschatbare waarde voor het nemen van datagestuurde beslissingen.
Trefwoorden: klantreis, ondernemen, omnichannel, marktonderzoek, Rob Luif, handleiding
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 23 x 15 x 1,3 cm |
Gewicht | 341 g |
Overig
Aantal pagina's | 160 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | Met illustraties |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | februari 2020 |
Algemeen
EAN | 9789089655172 |
---|