Pelckmans Brandhacking
Brandhacking: Maak je merk onmisbaar in woelige tijdenDe wereld van merken wordt gekenmerkt door turbulentie. Klanten worden steeds veeleisender, de concurrentie is moordend en disruptie is aan de orde van de dag. In deze uitdagende omgeving lijken bedrijven te worstelen met het effectief communiceren van hun meerwaarde, het succesvol positioneren van hun merk en het creëren van een verhaal dat doelgroepen aan zich bindt. He... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 32,00 en € 32,00
Productinformatie
Brandhacking: Maak je merk onmisbaar in woelige tijden
De wereld van merken wordt gekenmerkt door turbulentie. Klanten worden steeds veeleisender, de concurrentie is moordend en disruptie is aan de orde van de dag. In deze uitdagende omgeving lijken bedrijven te worstelen met het effectief communiceren van hun meerwaarde, het succesvol positioneren van hun merk en het creëren van een verhaal dat doelgroepen aan zich bindt. Het realiseren van impact is tegenwoordig geen vanzelfsprekendheid meer, en alleen de dominante spelers lijken op de hoogte te zijn van de nieuwste marketingtrends en te floreren in hun markt.
Ontdek de onmisbare strategieën met Brandhacking
Gelukkig is er Brandhacking, het baanbrekende boek van merkstrateeg Stef Verbeeck. In dit boek neemt Verbeeck je mee in zeven krachtige manieren om van jouw merk een onmisbaar onderdeel te maken, zonder daarbij te vervallen in trendy vakjargon of enorme marketingbudgetten. Hij onthult de strategieën die succesvolle merken gebruiken om de harten van hun doelgroepen te veroveren en biedt waardevolle inzichten in concrete acties die je kunt nemen om jouw plaats in de markt te verzekeren.
Creëer een iconisch merk met innovatieve methodes
Brandhacking laat je kennismaken met essentiële concepten zoals klantcentriciteit, merkbeleving, brand purpose en het slim inspelen op emotionele triggers. Het boek bevat talloze praktijkcases, tastbare voorbeelden en innovatieve oplossingen voor de hedendaagse strategische uitdagingen waar elk merk mee te maken heeft. Of je nu een start-up bent of een multinational, met de waardevolle kennis en ervaring van Stef Verbeeck kun je jouw merk waardevol optimaliseren.
Herwaardeer je merk en investeer effectief in interacties met je doelpubliek
Brandhacking is niet alleen een overtuigend pleidooi om je merk te herwaarderen als je belangrijkste strategische asset, maar ook een praktische leidraad voor het doeltreffend investeren in interacties met je doelpubliek. Als merkstrateeg en managing partner bij Pavlov begeleidt Verbeeck al meer dan twintig jaar organisaties van allerlei grootte bij het optimaliseren van hun merk. Daarnaast is hij een ervaren auteur en veelgevraagd keynotespreker op het gebied van branding en klantbeleving.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24 x 16,1 x 2,2 cm |
Afmetingen | 24 x 16,1 x 2,2 cm |
Gewicht | 688 g |
Overig
Aantal pagina's | 255 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Druk | 1 |
Illustraties | |
Studieboek | |
Taal | Nederlands |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | maart 2020 |
Algemeen
EAN | 9789463372510 |
---|---|
Merk | Pelckmans |