LCB De toolbox voor dienstverlening
- Studieboek
Dompel jezelf onder in de krachtigste concepten voor dienstverlening in de 21e eeuwBen je op zoek naar nieuwe inzichten en inspiratie om je dienstverlening naar een hoger niveau te tillen? Dan is dit boek een absolute must-have. In dit boek wordt gedetailleerd beschreven hoe je de drie krachtigste concepten voor dienstverlening in de 21e eeuw - Lean-denken, ontwerpdenken en systeemdenken - kunt toepassen in jouw organisatie. ... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 76,94 en € 76,94
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
Dompel jezelf onder in de krachtigste concepten voor dienstverlening in de 21e eeuw
Ben je op zoek naar nieuwe inzichten en inspiratie om je dienstverlening naar een hoger niveau te tillen? Dan is dit boek een absolute must-have. In dit boek wordt gedetailleerd beschreven hoe je de drie krachtigste concepten voor dienstverlening in de 21e eeuw - Lean-denken, ontwerpdenken en systeemdenken - kunt toepassen in jouw organisatie. Deze concepten zijn internationaal erkend als de meest professionele en effectieve methoden voor continue verbetering van interne bedrijfsprocessen.
Een compleet naslagwerk vol praktijkervaring en cases
De auteurs van dit boek hebben hun jarenlange praktijkervaring, casestudies, onderzoek en adviespraktijk gebundeld om jou een compleet naslagwerk te bieden. Ze hebben samengewerkt met studenten van gerenommeerde instituten zoals het Lean Enterprise Research Centre (LERC),de Cardiff Business School en The University of Buckingham. Het resultaat is een boek vol concrete tools en technieken die direct toepasbaar zijn in jouw organisatie.
De meest complete en gebruikersvriendelijke uitgave
Deze Nederlandse vertaling van The Service Systems Toolbox van John Bicheno is gebaseerd op de nieuwste uitgave en bevat een niet eerder gepubliceerde verdieping van 'Kingmans vergelijking'. Daarnaast is deze uitgave aangevuld met Nederlandse cases uit de Lean praktijk en aanbevelingen van betrokken managers. Hierdoor is dit boek de meest complete en gebruikersvriendelijke uitgave van het standaardwerk van John Bicheno.
Ontdek de expertise van internationale autoriteiten
De auteurs van dit boek zijn absolute autoriteiten op het gebied van Lean systematiek. John Bicheno, hoogleraar aan The University of Buckingham, heeft wereldwijd erkenning gekregen voor zijn onderzoek en is voorheen directeur geweest van het Masters programma Lean Operations bij het LERC van de Cardiff Business School. Gijs Wijers, directeur van Lean Capability Builders (LCB),heeft vijftien jaar leidinggevende ervaring in internationale organisaties en weet als geen ander hoe je experts in hun kracht kunt zetten. Marjolijn Feringa, eigenaar van AmEffect, heeft als manager en coach in dienstverlenende organisaties ruime ervaring opgedaan in het continu verbeteren van bedrijven.
Met dit boek in handen vergroot je jouw kennis en vaardigheden op het gebied van dienstverlening en ben je in staat om jouw organisatie naar een hoger niveau te tillen. Bestel dit boek vandaag nog en ontdek de krachtige concepten die jouw dienstverlening transformeren.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24,8 x 17,9 x 3,2 cm |
Gewicht | 940 g |
Overig
Aantal pagina's | 472 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Hardcover |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | Met illustraties |
Illustrator | |
Nieuw of tweedehands | |
Originele Titel | The Service Systems Toolbox |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | Sep-18 |
Vertaald door |
Algemeen
EAN | 9789082900804 |
---|---|
Merk | LCB |