Passionned Publishers en graal of reddingsboei - Goud
Een nieuwe weg voor traditionele mediaDe economische groei van de afgelopen jaren heeft veel sectoren voorspoed gebracht, maar de mediasector blijft achter. Traditionele media blijven vasthouden aan verouderde vormen zoals magazines en lineaire televisie, terwijl consumenten steeds vaker hun mediagedrag veranderen. Deze sector gijzelt zichzelf in het oude verdienmodel, dat nog steeds lucratief is, maar snel veroudert. Hierdoo... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 15,94 en € 15,94
Productinformatie
Een nieuwe weg voor traditionele media
De economische groei van de afgelopen jaren heeft veel sectoren voorspoed gebracht, maar de mediasector blijft achter. Traditionele media blijven vasthouden aan verouderde vormen zoals magazines en lineaire televisie, terwijl consumenten steeds vaker hun mediagedrag veranderen. Deze sector gijzelt zichzelf in het oude verdienmodel, dat nog steeds lucratief is, maar snel veroudert. Hierdoor worden de mogelijkheden om te innoveren en drastisch te veranderen steeds beperkter.
Innovatie via geleidelijkheid
Alex Beishuizen, auteur van dit boek, onderzoekt de uitdagende tijden waar traditionele media mee te maken hebben. Hij biedt oplossingen om via een geleidelijke weg tot innovaties en nieuwe inkomstenstromen te komen, waaronder contentmarketing. Sommigen zien dit als een gouden graal voor een zonnige toekomst, terwijl anderen het in eerste instantie als een reddingsboei beschouwen. Dit boek is een waardevolle bron van handvatten voor managers, directies, hoofdredacties, vernieuwers en veranderaars in de media, om de noodzakelijke veranderingen in gang te zetten.
Over de auteur
Alex Beishuizen (1965) is een ervaren media-adviseur en verandermanager. Als executive partner en publisher bij het toonaangevende advies- en onderzoeksbureau Passionned Group, en als zelfstandig media-adviseur, helpt hij mediaorganisaties bij het succesvol doorvoeren van veranderingen. Met zijn achtergrond in managementfuncties bij diverse dagbladen, tijdschriften, vakmedia, omroepen en online platformen heeft hij de nodige expertise opgebouwd in de mediawereld.
Ben jij klaar om de weg naar vernieuwing in te slaan? Dit boek biedt jou de inzichten en handvatten die je nodig hebt om de traditionele media-industrie te transformeren en de uitdagingen van de toekomst met vertrouwen tegemoet te treden.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | 24,3 x 17,3 x 1 cm |
Afmetingen | Afmeting: 24,3 x 17,3 x 1 cm |
Gewicht | 319 g |
Overig
Aantal pagina's | 116 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Druk | 1 |
Illustraties | Met illustraties |
Studieboek | |
Taal | Nederlands |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | februari 2018 |
Algemeen
Kleur | Goud |
---|---|
EAN | 9789082809114 |
Merk | Passionned Publishers |