Clou, For Marketing, Inform. En Research Modellen voor Marketing Insights
Ontdek Modellen voor Marketing-Insights: Het Complete Overzicht voor Succesvolle MarketingModellen voor Marketing-Insights is hét eerste overzicht van de belangrijkste modellen op het gebied van consumentengedrag, marktonderzoek en digital analytics in Nederland. Met behulp van deze modellen kunt u snel de kern van complexe marketingvraagstukken ontrafelen en effectieve adviezen geven. Bovendien kunnen gerichte onderzoeken w... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 34,50 en € 34,50
Productinformatie
Ontdek Modellen voor Marketing-Insights: Het Complete Overzicht voor Succesvolle Marketing
Modellen voor Marketing-Insights is hét eerste overzicht van de belangrijkste modellen op het gebied van consumentengedrag, marktonderzoek en digital analytics in Nederland. Met behulp van deze modellen kunt u snel de kern van complexe marketingvraagstukken ontrafelen en effectieve adviezen geven. Bovendien kunnen gerichte onderzoeken worden opgezet om beleid te ontwikkelen dat daadwerkelijk resultaat oplevert.
Het antwoord op uw specifieke marketingvraag binnen handbereik
Dit overzichtelijke boek is gebaseerd op Kotlers planningsproces en biedt de mogelijkheid om direct naar uw specifieke marketingvraag te bladeren. U krijgt inzicht in het model dat het antwoord op uw vraag geeft en de context waarin dit model wordt toegepast. Op deze manier kunt u weloverwogen keuzes maken, ondersteund door praktische tips en tricks voor de toepassing van de modellen. Meer informatie is te vinden op onze website: www.mi-modellen.nl.
Een waardevol startpunt voor onderzoeksprojecten
Modellen voor Marketing-Insights vormt een waardevol startpunt voor onderzoeksprojecten, zowel tijdens uw studie als in uw professionele carrière. De auteurs, Anita Cox, Erik de Kort en Norbert Scholl, hebben jarenlange ervaring in de marktonderzoekpraktijk en het HBO-onderwijs. Ze zijn actief binnen het MOA, het Expertise Center voor Marketing-Insights, Onderzoek & Analytics.
Wat anderen zeggen over Modellen voor Marketing-Insights:
'Leg dit boek op een zichtbare plek terwijl u aan het werk bent of studeert, zodat u altijd een betrouwbare hulplijn bij de hand hebt.' - Marlies Sandee, Voorzitter Landelijk Opleidingsoverleg Commerciële Economie.
'Dit boek is niet alleen bedoeld voor (aankomende) marktonderzoekers of customer insights-managers, maar voor iedereen die de markt en de klant wil begrijpen. Het biedt de juiste basis om succesvol te innoveren en te ondernemen.' - Gerrita van der Veen, Directeur HU Kenniscentrum Economisch sterke en creatieve stad/Lector Marketing & Insights.
Kortom, Modellen voor Marketing-Insights is dé gids die u nodig heeft om de markt en de klant te begrijpen en om met vertrouwen innovatieve en succesvolle marketingstrategieën te ontwikkelen. Bestel vandaag nog uw exemplaar!
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24,4 x 15,7 x 1,5 cm |
Gewicht | 370 g |
Gewicht | 368 g |
Overig
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Druk | 1 |
Illustraties | |
Studieboek | |
Taal | Nederlands |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | mei 2019 |
Algemeen
EAN | 9789081923323 |
---|---|
Merk | Clou, For Marketing, Inform. En Research |