Boom Uitgevers Het mediaboek
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Het Mediaboek: Navigeer door het dynamische medialandschapMet vijf miljoen websites en 350 miljoen webpagina's die constant om aandacht vragen, 35 televisiezenders die de huiskamers bereiken en een overvloed aan radiozenders, is het media-aanbod overweldigend. Sociale media platforms zoals Facebook, Twitter en Hyves worden dagelijks gebruikt door miljoenen Nederlanders om hun belevenissen te delen. Daarnaast hebben we nog kr... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 41,95 en € 41,95
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Het Mediaboek: Navigeer door het dynamische medialandschap
Met vijf miljoen websites en 350 miljoen webpagina's die constant om aandacht vragen, 35 televisiezenders die de huiskamers bereiken en een overvloed aan radiozenders, is het media-aanbod overweldigend. Sociale media platforms zoals Facebook, Twitter en Hyves worden dagelijks gebruikt door miljoenen Nederlanders om hun belevenissen te delen. Daarnaast hebben we nog kranten, nieuwsbladen, magazines en tijdschriften, die ons continu van informatie voorzien. Het digitale tijdperk heeft de mediawereld volledig op zijn kop gezet en de gevolgen van deze digitale revolutie zijn nog lang niet uitgewerkt.
De sleutel tot het begrijpen en beheersen van de media
Het mediaboek biedt een inzicht in de werking van de media en dient als handleiding voor de omgang met deze media. Of je nu professioneel met communicatie en journalistiek bezig bent, of als organisatie, actiegroep, voorlichter of pr-functionaris toegang zoekt tot de media - dit praktische handboek is onmisbaar. Het is ook van waarde voor diegenen die juist willen ontsnappen aan de constante druk van opdringerige media.
Belangrijke informatie bij de hand
De hernieuwde uitgave van Het Mediaboek, oorspronkelijk geschreven door Gerard Boon en Kees Brants en uitgegeven door het Instituut voor Publiek en Politiek, geeft je waardevolle informatie over hoe je kunt navigeren door het dynamische medialandschap. Het boek biedt niet alleen een kijkje achter de schermen van de media, maar ook praktische tips en tricks om effectief te communiceren en invloed uit te oefenen op je doelgroep. Of je nu een professional, student of geïnteresseerde lezer bent, Het Mediaboek is de sleutel tot het begrijpen en beheersen van de media in de 21e eeuw.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 22 x 15 x 1,1 cm |
Gewicht | 334 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 209 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Druk | 14 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | |
Studieboek | |
Taal | Nederlands |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | augustus 2012 |
Algemeen
EAN | 9789059318717 |
---|---|
Merk | Boom Uitgevers |