Academic Service Marketing en accountability
- Studieboek
- Illustraties
Ontdek de kracht van accountability in de marketingwereldBen je benieuwd naar de toegevoegde waarde van de marketingfunctie voor een organisatie? Vraag jij je af hoe marketeers kunnen aantonen dat ze meer budget nodig hebben? En wil je weten hoe marketeers achteraf kunnen verklaren waarom de resultaten tegenvallen of juist meevallen? Dan is het tijd om kennis te maken met accountability in de marketingfunctie.Bouw een sterk... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 36,50 en € 36,50
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Illustraties
Ontdek de kracht van accountability in de marketingwereld
Ben je benieuwd naar de toegevoegde waarde van de marketingfunctie voor een organisatie? Vraag jij je af hoe marketeers kunnen aantonen dat ze meer budget nodig hebben? En wil je weten hoe marketeers achteraf kunnen verklaren waarom de resultaten tegenvallen of juist meevallen? Dan is het tijd om kennis te maken met accountability in de marketingfunctie.
Bouw een sterke basis met expliciete en transparante marketingbeslissingen
Marketing en accountability biedt een diepgaande blik op het vooraf onderbouwen van marketingbeslissingen. Of je nu een hbo-student met marketingkennis bent of een professional die zijn marketingproblemen transparanter wil onderbouwen, dit boek biedt de praktische handvatten die je nodig hebt. In deze herziene tweede druk leer je een logische en consistente denklijn te volgen, ondersteund door verschillende modellen.
Sluit de PDCA-cirkel en optimaliseer je marketingactiviteiten
Het draait allemaal om het sluiten van de PDCA-cirkel. Na de uitvoering van je marketingactiviteiten onderzoek je of deze hebben geleid tot de gewenste resultaten. Marketing en accountability helpt je bij het analyseren van de oorzaken achter het al dan niet behalen van die gewenste resultaten. Deze inzichten vormen de basis voor je volgende planningsronde, waardoor je continu kunt blijven optimaliseren.
Daag jezelf uit en maak weloverwogen keuzes voor je organisatie
Dit boek daagt je uit om je inzicht te scherpen en weloverwogen keuzes te maken voor je eigen organisatie. Laat je inspireren door de praktijkgerichte werkwijze en krijg grip op accountability in de marketingfunctie. Of je nu een student bent die zijn vaardigheden wil aanscherpen of een professional die wil excelleren, dit boek biedt de tools die je nodig hebt om je marketingactiviteiten naar een hoger niveau te tillen.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24 x 17 x 1 cm |
Gewicht | 306 g |
Overig
Aantal pagina's | 200 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 2 |
Illustraties | |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | februari 2013 |
Algemeen
EAN | 9789039526668 |
---|---|
Merk | Academic Service |