Academic Service Hebbes
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Ontdek een nieuwe manier om je bedrijf te positioneren - op basis van klantinzichtenLuisteren naar je klanten is tegenwoordig belangrijker dan ooit. Toch blijven veel bedrijven vasthouden aan een positionering die vooral vanuit henzelf komt. Maar wat als je je nou eens zou richten op de positionering van de klant? Met Hebbes! introduceren we een revolutionaire aanpak om jouw bedrijf of organisatie te positioneren op basis van... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 29,50 en € 29,50
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Ontdek een nieuwe manier om je bedrijf te positioneren - op basis van klantinzichten
Luisteren naar je klanten is tegenwoordig belangrijker dan ooit. Toch blijven veel bedrijven vasthouden aan een positionering die vooral vanuit henzelf komt. Maar wat als je je nou eens zou richten op de positionering van de klant? Met Hebbes! introduceren we een revolutionaire aanpak om jouw bedrijf of organisatie te positioneren op basis van klantinzichten.
Praktisch stappenplan gebaseerd op de drie b's
Hebbes! biedt een praktisch en effectief stappenplan gebaseerd op de drie b's: behoefte, belofte en bewijs. Door je te concentreren op de meest relevante klantbehoeften en jouw unieke sterke punten, ontdek je jouw license to win. Dit vormt de basis voor een scherpe en onderscheidende merkbelofte waarmee je (potentiële) klanten recht in het hart raakt.
Inspirerende praktijkvoorbeelden en inzichten
Dit boek neemt je mee in de wereld van merkpositionering en biedt leuke en herkenbare praktijkvoorbeelden. Deze voorbeelden geven je inzicht in hoe je jouw merk op de juiste manier kunt positioneren. De auteur, Adriaan Oomen, is een ervaren marketeer en communicatiemanager met twintig jaar ervaring bij gerenommeerde bedrijven als TNT Post, Reaal en Rabobank. Hij heeft diverse prijzen gewonnen, waaronder de titel 'Adverteerder van het Jaar' in 2004. Met zijn bureau ADDFOCUS helpt hij merken bij het creëren van een scherpe en onderscheidende positionering.
Ontdek nu de kracht van een positionering gebaseerd op klantinzichten en creëer een unieke merkbeleving. Bestel Hebbes! en geef jouw bedrijf de successvolle positionering die het verdient. Meer informatie vind je op www.addfocus.nl
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24 x 16 x 1,4 cm |
Gewicht | 270 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aanbevolen leeftijd | 15 - 99 jaar |
Aantal pagina's | 160 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | Met illustraties |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | Sep-12 |
Algemeen
EAN | 9789052619422 |
---|---|
Merk | Academic Service |