Academic Service De beleveniseconomie
Beleveniseconomie: Creëer onvergetelijke klantervaringenStelt u zich eens voor: de merknamen Apple, Disney, Amazon, Heineken of Schiphol. Wat roepen deze namen bij u op? Denkt u vooral aan producten en diensten, of roepen ze eerder een gevoel van betovering en verwondering op? Dat is precies waar de beleveniseconomie om draait. In 1999 hebben Joseph Pine en James Gilmore dit nieuwe economische tijdperk voorspeld en vandaag de... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 34,50 en € 34,50
Productinformatie
Beleveniseconomie: Creëer onvergetelijke klantervaringen
Stelt u zich eens voor: de merknamen Apple, Disney, Amazon, Heineken of Schiphol. Wat roepen deze namen bij u op? Denkt u vooral aan producten en diensten, of roepen ze eerder een gevoel van betovering en verwondering op? Dat is precies waar de beleveniseconomie om draait. In 1999 hebben Joseph Pine en James Gilmore dit nieuwe economische tijdperk voorspeld en vandaag de dag zijn hun inzichten relevanter dan ooit.
Verbinding door belevenissen
De beleveniseconomie, inmiddels een managementklassieker, benadrukt het belang van het creëren van gedenkwaardige belevenissen die klanten op een speciale manier verbinden met uw product en bedrijf. In een tijd waarin klanten overspoeld worden met verschillende merken, is het essentieel om in staat te zijn om een onuitwisbare indruk achter te laten.
De kracht van digitale belevenissen
In deze volledig herziene editie laten Pine en Gilmore zien wat we in de 21e eeuw kunnen verwachten van de beleveniseconomie. Ze introduceren het concept van digitale belevenissen en laten zien hoe tijd een lucratieve valuta van de belevenis kan zijn. Dit boek zit boordevol actuele en inspirerende voorbeelden, zowel uit Amerika als Nederland, zoals de Heineken Experience, Keukenhof en Achmea.
Nieuwe modellen en verfrissende inzichten
Naast de vele voorbeelden biedt dit boek ook nieuwe modellen en verfrissende inzichten die u als lezer klaarstomen voor de uitdagingen van de 21e eeuw. B. Joseph Pine en James H. Gilmore zijn de oprichters van Strategic Horizons LLP, een gerenommeerde denkstudio die bedrijven helpt om nieuwe manieren te vinden om waarde toe te voegen aan hun producten en diensten.
Grijp deze kans en ontdek hoe u kunt profiteren van de kracht van de beleveniseconomie. Creëer onvergetelijke klantervaringen en zorg dat uw merk zich onderscheidt temidden van de overvloed aan merken. Haal inspiratie uit dit boek en laat uw bedrijf groeien in de 21e eeuw.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24 x 17 x 1,7 cm |
Gewicht | 545 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 340 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 2 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | Met illustraties |
Nieuw of tweedehands | |
Personage | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | maart 2012 |
Vertaald door |
Algemeen
EAN | 9789052619279 |
---|---|
Merk | Academic Service |