Academic Service De zeven sleutels tot succesvol verkopen
- Studieboek
- Illustraties
Ontdek de Zeven Sleutels tot Succesvol VerkopenVerkopen is van groot belang voor bedrijven. Zonder succesvolle verkoop blijven de meeste bedrijven niet lang bestaan. Maar de focus verschuift nu van productgericht naar klantgericht verkopen. Het draait allemaal om het tevreden stellen van de klant en hem op die manier aan jouw bedrijf te binden. Dit is precies wat het concept van de Zeven Sleutels tot Succesvol Verkopen duidel... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 33,99 en € 33,99
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Illustraties
Ontdek de Zeven Sleutels tot Succesvol Verkopen
Verkopen is van groot belang voor bedrijven. Zonder succesvolle verkoop blijven de meeste bedrijven niet lang bestaan. Maar de focus verschuift nu van productgericht naar klantgericht verkopen. Het draait allemaal om het tevreden stellen van de klant en hem op die manier aan jouw bedrijf te binden. Dit is precies wat het concept van de Zeven Sleutels tot Succesvol Verkopen duidelijk maakt.
Geen standaard theorie over verkopen, maar een instelling, een manier van leven. Het gaat namelijk niet om een eenduidige verkoopmethode, maar om de persoonlijke houding ten opzichte van de klant. Dit boek is bedoeld om jou te laten zien hoe je jouw verkoopstijl kunt aanpassen en daarmee jouw verkoopsucces kunt verbeteren.
Praktische Onderwerpen in het Verkoopproces
In dit boek worden de volgende onderwerpen, die van belang zijn in het verkoopproces, op een praktische manier beschreven:
- Je fysieke houding ten opzichte van de klant
- Hoe je de klant zowel telefonisch als persoonlijk benadert
- Hoe je de aandacht van de klant weet te winnen en vast te houden
- Hoe en wanneer je de juiste vragen moet stellen
- De voorbereiding van het verkoopgesprek
- Hoe je weerstand kunt ombuigen
- Het telefonisch verkopen van afspraken
- Hoe je van jouw klant een positief werkende relatie kunt maken
Toepassen van Verworven Kennis en Inzichten
Leer in dit boek hoe je de opgedane kennis en inzichten kunt toepassen in jouw eigen verkooppraktijk. En nog belangrijker, ervaar hoe dit leidt tot zichtbare resultaten. Dit boek is niet alleen bedoeld voor verkopers, maar voor iedereen die op enig moment anderen wil motiveren voor zijn idee, concept of product. Of je nu een adviseur, inkoper, directeur of verkoper bent, dit boek is waardevol voor iedereen die contact heeft met klanten.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 21,5 x 13,5 x 1,1 cm |
Gewicht | 175 g |
Overig
Aanraders | |
Aantal pagina's | 124 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Co-illustrator | |
Druk | 1 |
Illustraties | |
Illustrator | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | maart 2010 |
Algemeen
EAN | 9789052617879 |
---|---|
Merk | Academic Service |