Academic Service Het merk is dood, leve het merk
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Terugblik op merkwisselsMerken komen en gaan, dat is niets nieuws. In deze dynamische wereld veranderen veel organisaties regelmatig van naam, huisstijl en merkwaarden. Wie herinnert zich niet de verandering van Lay's naar Smith's, of van TPG Post naar TNT Post? Dit fenomeen, genaamd rebranding, lijkt steeds vaker voor te komen. Maar er schuilen risico's en kosten achter deze ingrijpende transformaties. Het managen van een me... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 33,50 en € 33,50
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Terugblik op merkwissels
Merken komen en gaan, dat is niets nieuws. In deze dynamische wereld veranderen veel organisaties regelmatig van naam, huisstijl en merkwaarden. Wie herinnert zich niet de verandering van Lay's naar Smith's, of van TPG Post naar TNT Post? Dit fenomeen, genaamd rebranding, lijkt steeds vaker voor te komen. Maar er schuilen risico's en kosten achter deze ingrijpende transformaties. Het managen van een merk is tegenwoordig moeilijker dan ooit.Een nieuwe visie op merken en ondernemen
Hoe kun je jezelf opnieuw uitvinden en tegelijkertijd trouw blijven aan je identiteit? Het merk zoals we dat kennen, is iets uit het verleden. In het boek "Het merk is dood, leve het merk" wordt een frisse, vernieuwende visie gepresenteerd op merken en ondernemen. Rebranding is meer dan alleen een cosmetische operatie. Auteur Stamsnijder benadrukt dat een merkwissel zonder duidelijke visie en strategie al snel lachwekkend kan worden.De doelgroep van dit boek
Dit boek is speciaal geschreven voor ondernemers, managers, marketeers, strategen, reclamemakers, ontwerpers en onderzoekers die er alles aan doen om hun merk actueel te houden. Het biedt waardevolle inzichten en praktische adviezen voor iedereen die betrokken is bij het managen en vernieuwen van merken.Of je nu op het punt staat om een merkwissel te ondergaan of simpelweg geïnteresseerd bent in het veranderende landschap van merken en ondernemen, dit boek biedt een verhelderende kijk op de uitdagingen en mogelijkheden die gepaard gaan met rebranding. Laat je inspireren en ontdek hoe je je merk opnieuw kunt uitvinden, terwijl je toch trouw blijft aan je identiteit.Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 23 x 15 x 1 cm |
Gewicht | 281 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 152 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Co-redacteur | |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | |
Nieuw of tweedehands | |
Redacteur | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | maart 2008 |
Algemeen
EAN | 9789052616322 |
---|---|
Merk | Academic Service |