Adformatie Groep Van medewerkers naar medemerkers
- Studieboek
- Illustraties
Van MedeWerkers naar MedeMerkersKlanten maken hun keuze tussen merk A en merk B voornamelijk op basis van hun ervaringen. Een bedrijf dat beweert de goedkoopste te zijn, mag niet duurder uit de bus komen dan de concurrent. Een bedrijf dat claimt glashelder te zijn, mag zich nooit achter ingewikkelde regels en voorwaarden verstoppen. In een ideale situatie wordt het imago van een bedrijf van binnenuit gevormd, en niet anderso... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 33,44 en € 33,44
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Illustraties
Van MedeWerkers naar MedeMerkers
Klanten maken hun keuze tussen merk A en merk B voornamelijk op basis van hun ervaringen. Een bedrijf dat beweert de goedkoopste te zijn, mag niet duurder uit de bus komen dan de concurrent. Een bedrijf dat claimt glashelder te zijn, mag zich nooit achter ingewikkelde regels en voorwaarden verstoppen. In een ideale situatie wordt het imago van een bedrijf van binnenuit gevormd, en niet andersom. Medewerkers dienen in overeenstemming met de merkwaarden te handelen, zowel bewust als onbewust. Elke ervaring die een klant met de organisatie heeft, bevestigt het beeld van de dienst of het product. Om het merk in het DNA van medewerkers te krijgen, is het essentieel om internal branding een cruciale rol te laten spelen in de bedrijfsvoering.
Internal branding: Een Proces Voor Idealisten en Volhouders
Internal branding is geen snelkookpanmethode, maar eerder een proces voor idealisten en volhouders. Het vereist een constante bewustwording van de rollen van de business, communicatie en human resource management. Alleen door ernaar te handelen kunnen succesvolle internal branding trajecten worden opgezet. Saskia Barendse-Schijvens, hoofd Interne Communicatie bij Interpolis, schetst aan de hand van hun verhaal de successen en tegenslagen die communicatieprofessionals tegenkomen bij het implementeren van een internal branding-strategie. Ze deelt heldere tips en leerpunten, ook wanneer de basis verandert door een fusie. Juist dan is het cruciaal dat alle medewerkers transformeren in MedeMerkers.
Over de Auteur
Saskia Barendse-Schijvens is een ervaren professional op het gebied van interne communicatie. Na haar studie Beleids- en Organisatiewetenschappen aan de Universiteit van Tilburg begon ze haar carrière bij Interpolis als managementtrainee. Ze heeft een sleutelrol gespeeld in het veranderproces van Interpolis, waarbij het bedrijf werd getransformeerd van een relatief onbekende maatschappij tot een toonaangevende speler in de verzekeringsmarkt. Sinds 2006 leidt ze het team dat verantwoordelijk is voor interne communicatie en het internal branding proces binnen Interpolis. Naast haar rol in managementcommunicatie, verandercommunicatie en HR-communicatie, is ze ook verantwoordelijk voor de professionalisering van de interne mediamix. Kortom, Saskia Barendse-Schijvens is een essentiële schakel in het inspirerende verhaal van Interpolis.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 18,5 x 11 x 0,5 cm |
Gewicht | 76 g |
Overig
Aantal pagina's | 80 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | Dec-12 |
Algemeen
EAN | 9789491560279 |
---|---|
Merk | Adformatie Groep |