Customer experience in de praktijk
Verbeter uw klantgerichtheid en maak het verschilVeel bedrijven stellen klantgerichtheid als motto, maar in de praktijk blijven hun eigen producten en organisatie vaak voorop staan. Met de expertise van Manfred van Gurchom kunt u stap voor stap uw organisatie systematisch rond uw klanten inrichten en de customer experience duurzaam verbeteren.Een duurzame verbetering van de customer experienceDankzij voorbeelden en praktij... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 23,99 en € 23,99
Productinformatie
Verbeter uw klantgerichtheid en maak het verschil
Veel bedrijven stellen klantgerichtheid als motto, maar in de praktijk blijven hun eigen producten en organisatie vaak voorop staan. Met de expertise van Manfred van Gurchom kunt u stap voor stap uw organisatie systematisch rond uw klanten inrichten en de customer experience duurzaam verbeteren.
Een duurzame verbetering van de customer experience
Dankzij voorbeelden en praktijkcases wordt duidelijk hoe u een betere klantstrategie en klantbediening kunt realiseren. Manfred van Gurchom biedt inzichten en tools, zoals customer journeys, positionering en digitale kanalen, die u helpen om een blijvend goede customer experience te creëren.
Blijf relevant voor uw klanten en overtref uw concurrenten
Met de hulp van Manfred van Gurchom wordt u relevant voor uw klanten en maakt u het verschil ten opzichte van uw concurrenten. Leer hoe u uw klantgerichtheid kunt optimaliseren en hoe u uw producten en diensten beter kunt afstemmen op de behoeften en wensen van uw klanten. Zo blijft u voorop lopen in uw markt en vergroot u uw concurrentievoordeel.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 21 x 13,5 x 1,8 cm |
Gewicht | 270 g |
Overig
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | Met illustraties |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | Apr-14 |
Algemeen
EAN | 9789047007081 |
---|