Media en publiek
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Verken de invloed van media op het publiekBen je nieuwsgierig naar de impact van televisie op kinderen? Wil je weten hoe mediaboodschappen ons gedrag en onze mening kunnen beïnvloeden? En waarom gebruiken we eigenlijk media? Deze vragen hebben de wetenschap, maar ook politici, opvoeders en anderen de afgelopen decennia beziggehouden. In het boek Media en publiek worden de meest gangbare communicatietheorieën besproken die bet... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 53,50 en € 53,50
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Verken de invloed van media op het publiek
Ben je nieuwsgierig naar de impact van televisie op kinderen? Wil je weten hoe mediaboodschappen ons gedrag en onze mening kunnen beïnvloeden? En waarom gebruiken we eigenlijk media? Deze vragen hebben de wetenschap, maar ook politici, opvoeders en anderen de afgelopen decennia beziggehouden. In het boek Media en publiek worden de meest gangbare communicatietheorieën besproken die betrekking hebben op de werking van media.
Verklaring van effecten op het publiek
Deze theorieën richten zich voornamelijk op het verklaren van de effecten die media hebben op het publiek. Van de manier waarop televisiekijken invloed kan hebben op kinderen tot de invloed van mediaboodschappen op ons gedrag en onze meningsvorming, alles komt aan bod. Dit boek biedt een diepgaande analyse van de vele aspecten van media en hun impact op het publiek.
Vanuit het perspectief van het publiek
Echter, Media en publiek gaat verder dan alleen het onderzoeken van effecten. Er worden ook theorieën besproken die de relatie tussen media en publiek benaderen vanuit het perspectief van het publiek zelf. Deze theorieën proberen het mediagebruik te verklaren en weerspiegelen de veranderende wereld van communicatie.
Actueel en geactualiseerd
De communicatiewereld verandert in een razendsnel tempo en dit boek blijft hiermee gelijke tred houden. Deze zevende druk van Media en publiek is volledig herzien en geactualiseerd, zodat het de meest recente inzichten biedt. Dus of je nu een communicatiestudent bent in het hoger onderwijs of gewoon geïnteresseerd bent in de media en hun effecten, dit boek biedt een grondige en boeiende verkenning van dit fascinerende onderwerp.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24 x 17 x 1,6 cm |
Gewicht | 570 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 277 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 7 |
Illustraties | Met illustraties |
Nieuw of tweedehands | |
Personage | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | mei 2014 |
Vertaald door |
Algemeen
EAN | 9789462363878 |
---|