Noordhoff Strategische marketingplanning
Strategische Marketingplanning: Een Compleet Standaardwerk voor MarketingStrategische Marketingplanning biedt een toegankelijke en stapsgewijze uitleg van het planningsproces voor marketingstrategieën. Deze achtste editie integreert digitale marketing volledig in alle planningsstappen, waardoor zowel online communicatie als bredere digitale marketingpraktijken aan bod komen. De voorbeelden en praktijkcases zijn vernieuwd om ... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 74,95 en € 74,95
Productinformatie
Strategische Marketingplanning: Een Compleet Standaardwerk voor Marketing
Strategische Marketingplanning biedt een toegankelijke en stapsgewijze uitleg van het planningsproces voor marketingstrategieën. Deze achtste editie integreert digitale marketing volledig in alle planningsstappen, waardoor zowel online communicatie als bredere digitale marketingpraktijken aan bod komen. De voorbeelden en praktijkcases zijn vernieuwd om perfect aan te sluiten bij de allerlaatste ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. Dit boek is een waardevolle aanvulling voor opleidingen zoals Commerciële Economie, International Business and Languages, Small Business en Retail Management, en andere gerelateerde vakgebieden.
Praktische Voorbeelden en Handige Tools
Elk hoofdstuk van Strategische Marketingplanning behandelt een specifieke stap in het strategische marketingplanningsproces. Deze stappen worden geïllustreerd met praktische voorbeelden en sluitende cases, waardoor de theorie tot leven komt. Daarnaast worden er handige tools gepresenteerd die studenten de vaardigheden en inzichten geven die ze nodig hebben om marketingstrategieën op te stellen en uit te voeren.
Ondersteunend Materiaal en Interactieve Online Omgeving
Om het leren te versterken, biedt Noordhoff bij dit boek een online omgeving met waardevol ondersteunend materiaal. Studenten hebben toegang tot verschillende oefentoetsen om hun begrip en toepassing van de inhoud te testen. Docenten kunnen op de website terecht voor actuele praktijkcases, ondersteunende figuren en tabellen, en de uitwerkingen van vragen uit het boek. Bovendien kunnen docenten met Toets-op-maat hun eigen toetsen samenstellen, waardoor ze de leerresultaten nog beter kunnen sturen.
Een Expertauteur met Ruime Ervaring
Strategische Marketingplanning is geschreven door Karel Jan Alsem, een vooraanstaande expert op het gebied van marketing. Alsem is lector Marketing bij het Instituut voor Marketing Management van de Hanzehogeschool Groningen en docent Marketing bij de Faculteit Economie en Bedrijfskunde van de Rijksuniversiteit Groningen (RuG). Met zijn uitgebreide ervaring als directeur van AlsemStrategie, een branding- en zorgmarketingbureau, en als voormalig bedrijfseconomisch onderzoeker bij de Stichting voor Economisch Onderzoek van de Universiteit van Amsterdam, heeft Alsem een diepgaand begrip van de marketingwereld dat hij deelt in dit waardevolle standaardwerk.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | 24,2 x 17,2 x 2,1 cm |
Afmetingen | Afmeting: 24,2 x 17,2 x 2,1 cm |
Gewicht | 842 g |
Gewicht | 840 g |
Overig
Aantal pagina's | 472 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Druk | 1 |
Illustraties | Met illustraties |
Redacteur | |
Studieboek | |
Taal | Nederlands |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | juli 2020 |
Algemeen
EAN | 9789001593490 |
---|---|
Merk | Noordhoff |