Boom Uitgevers De customer delight strategie
- Studieboek
De Customer Delight Strategie: Klanttevredenheid op het hoogste niveauOntdek de kracht van Customer Delight met De Customer Delight Strategie, geschreven door Jean-Pierre Thomassen. Met dit boek worden tevreden klanten veranderd in enthousiaste ambassadeurs en promoters van uw organisatie. Dit lijkt te mooi om waar te zijn, maar Thomassen wijst u de weg naar het realiseren van Customer Delight.Twee basisstrategieën voor Cu... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 49,95 en € 49,95
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
De Customer Delight Strategie: Klanttevredenheid op het hoogste niveau
Ontdek de kracht van Customer Delight met De Customer Delight Strategie, geschreven door Jean-Pierre Thomassen. Met dit boek worden tevreden klanten veranderd in enthousiaste ambassadeurs en promoters van uw organisatie. Dit lijkt te mooi om waar te zijn, maar Thomassen wijst u de weg naar het realiseren van Customer Delight.
Twee basisstrategieën voor Customer Delight
In dit boek worden twee basisstrategieën uitgelicht om Customer Delight te bereiken. Ten eerste is het van groot belang om de verwachtingen van uw klanten te overtreffen, soms zelfs te overstijgen. Daarnaast speelt warmte en egostreling een essentiële rol bij het creëren van een unieke klantbeleving.
Praktijkervaringen van binnen- en buitenlandse organisaties
De Customer Delight Strategie is gebaseerd op praktijkervaringen van meer dan veertig binnen- en buitenlandse organisaties, gecombineerd met uitgebreid onderzoek. U leert hoe deze organisaties werken aan Customer Delight en ontdekt waarom zij niet de focus leggen op processen, ICT en productiviteitsdoelstellingen, maar juist op de gewenste klantbeleving. Klantreizen staan centraal in hun aanpak.
Transformeer uw organisatie naar een excellente klantgerichtheid
De Customer Delight Strategie daagt u uit om op een compleet andere manier naar uw organisatie, klantgerichtheid, klanten en klanttevredenheid te kijken. In een tijd waarin klanttevredenheid en goede service niet meer genoeg zijn, streven succesvolle organisaties naar een excellente klantgerichtheid. Het bereiken van Customer Delight is hiervoor de sleutel.
Over de auteur
Jean-Pierre Thomassen is een ervaren managing consultant bij TNO Management Consultants. Met De Customer Delight Strategie heeft hij zijn elfde boek over klantgerelateerde onderwerpen geschreven. Thomassen deelt zijn expertise en inzichten om organisaties te helpen excelleren in klanttevredenheid.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24,2 x 16,8 x 1,4 cm |
Gewicht | 446 g |
Overig
Aantal pagina's | 232 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | Met illustraties |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | oktober 2012 |
Algemeen
EAN | 9789013110159 |
---|---|
Merk | Boom Uitgevers |