Boom Uitgevers De customer delight strategie

Boom Uitgevers De customer delight strategie

  • Studieboek

De Customer Delight Strategie: Klanttevredenheid op het hoogste niveauOntdek de kracht van Customer Delight met De Customer Delight Strategie, geschreven door Jean-Pierre Thomassen. Met dit boek worden tevreden klanten veranderd in enthousiaste ambassadeurs en promoters van uw organisatie. Dit lijkt te mooi om waar te zijn, maar Thomassen wijst u de weg naar het realiseren van Customer Delight.Twee basisstrategieën voor Cu... lees meer over dit product

Prijzen gevonden tussen de € 49,95 en € 49,95

Beste prijs Online
Blokker
  • 1 werkdag
  • Thuiswinkelwaarborg Thuiswinkelwaarborg
49, 95
€ 4,99 verzendkosten
Productinformatie
Bekijk meer productinformatie
Korte specificaties
Bekijk meer specificaties
  • Zoeken, Vergelijken, Besparen
  • Alle winkels overzichtelijk op een rij
  • Vind realtime de beste prijzen
Prijshistorie Boom Uitgevers De customer delight strategie
0 Vergelijk

Vergelijk producten

Op dit moment heb je nog geen producten die de panda kan vergelijken. Je kunt producten eenvoudig toevoegen in het overzicht op de product pagina.