Boom Uitgevers Klachten en kansen
- Studieboek
Optimaliseer de klanttevredenheid in de zorgsectorHet behandelen van klachten in de zorgsector is geen probleem, het is een kans. Een kans om van ontevreden patiënten weer tevreden patiënten te maken, een kans om potentieel verloren patiënten te behouden, een kans om de reputatie van het ziekenhuis te verbeteren en een kans om te leren van klachten. Klachten vormen waardevolle signalen voor elk ziekenhuis en elke zorgverlene... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 52,50 en € 52,50
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
Optimaliseer de klanttevredenheid in de zorgsector
Het behandelen van klachten in de zorgsector is geen probleem, het is een kans. Een kans om van ontevreden patiënten weer tevreden patiënten te maken, een kans om potentieel verloren patiënten te behouden, een kans om de reputatie van het ziekenhuis te verbeteren en een kans om te leren van klachten. Klachten vormen waardevolle signalen voor elk ziekenhuis en elke zorgverlener, net zoals suggesties, opmerkingen, complimenten, wensen en de resultaten van patiënttevredenheidsonderzoek.
In een tijd van marktwerking, een kritischer en mondiger patiënt en mogelijke invoering van de Wet cliëntenrechten zorg, is het essentieel dat klachten en klachtbehandeling hoog op de (mentale) agenda staan van alle medewerkers, medisch specialisten, managers, raden van bestuur en Cliëntenraden. Niet als een juridisch-procedurele benadering, maar vanuit de invalshoeken van kwaliteit, patiëntgerichtheid en marketing.
Profiteer van praktijkvoorbeelden en onderzoeksresultaten
Om gehoor te geven aan deze nieuwe realiteit in de zorgsector, bieden wij praktisch inzicht in de huidige situatie, de uitdagingen en de manieren waarop ziekenhuizen hieraan kunnen voldoen. Met behulp van vele praktijkvoorbeelden, resultaten van onderzoeken en theoretische inzichten, geven wij u de tools die u nodig heeft om de klanttevredenheid in uw organisatie te optimaliseren.
Wij nodigen medewerkers, medisch specialisten, managers, raden van bestuur en Cliëntenraden uit om deze waardevolle bron van informatie te gebruiken om klachten om te zetten in kansen. Samen kunnen we een cultuur van continue verbetering en patiëntgerichtheid creëren, waar klachten als waardevolle feedback worden gezien en waar iedereen bijdraagt aan een positieve klantervaring in de zorg.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24,2 x 15,8 x 1,2 cm |
Gewicht | 360 g |
Overig
Aantal pagina's | 222 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | Met illustraties |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | juni 2011 |
Algemeen
EAN | 9789013091595 |
---|---|
Merk | Boom Uitgevers |