Boom Uitgevers Corporate Stories
- Studieboek
- Illustraties
Ontwikkel uw eigen corporate story met deze praktische pocketboek-uitgaveElke organisatie heeft een verhaal nodig, een corporate story. Een verhaal dat de essentie van uw organisatie omvat: wie u bent, hoe u zo geworden bent en waar u naar op weg bent. In deze pocketboek-uitgave leert u hoe u een goede corporate story ontwikkelt, een verhaal dat mensen raakt en inspireert.Verbind met uw doelgroep door middel van een waarach... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 46,50 en € 46,50
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Illustraties
Ontwikkel uw eigen corporate story met deze praktische pocketboek-uitgave
Elke organisatie heeft een verhaal nodig, een corporate story. Een verhaal dat de essentie van uw organisatie omvat: wie u bent, hoe u zo geworden bent en waar u naar op weg bent. In deze pocketboek-uitgave leert u hoe u een goede corporate story ontwikkelt, een verhaal dat mensen raakt en inspireert.
Verbind met uw doelgroep door middel van een waarachtig verhaal
Een goede corporate story is een verhaal van vlees en bloed, met een held die een streven heeft. Het omvat de ups en downs, de tegenslagen en overwinningen. Maar bovenal heeft een corporate story een ommekeer, waardoor begin, midden en einde zichtbaar worden. Wanneer uw verhaal waarachtigheid uitstraalt, zullen mensen zich ermee kunnen identificeren en een verbinding aangaan.
Betrek uw medewerkers en klanten bij het ontwikkelen van uw corporate story
Een corporate story is niet alleen het verhaal van de organisatie, maar ook het verhaal van de mensen die erbij betrokken zijn. Door medewerkers en klanten te betrekken bij het ontwikkelen van uw corporate story, komt het verhaal tot leven. Het creëert een gevoel van betrokkenheid en trots, waardoor uw verhaal authentiek wordt.
Maak van uw leidinggevenden de Chief Storytellers van uw organisatie
Om uw corporate story echt tot leven te brengen, is de betrokkenheid van de leiding cruciaal. Leidinggevenden moeten de rol van Chief Storytellers op zich nemen en het verhaal uitdragen. Zij hebben de kans om hun visie en missie op een krachtige en inspirerende manier over te brengen aan medewerkers, klanten en andere stakeholders.
Krijg inzicht aan de hand van praktijkvoorbeelden uit Nederlandse organisaties
Deze pocketboek-uitgave bevat talrijke praktijkvoorbeelden uit Nederlandse organisaties, die u helpen bij het verwoorden, vertellen en verankeren van het verhaal van uw eigen organisatie. U kunt profiteren van de ervaringen en successen van anderen en deze toepassen op uw eigen situatie.
Met deze praktische pocketboek-uitgave kunt u succesvol aan de slag gaan met het ontwikkelen van uw corporate story. Creëer een verhaal dat verbindt, inspireert en uw organisatie naar nieuwe hoogten brengt.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 21 x 14,5 x 3 cm |
Gewicht | 467 g |
Overig
Aantal pagina's | 328 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Hardcover |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | Nov-07 |
Algemeen
EAN | 9789013047028 |
---|---|
Merk | Boom Uitgevers |