Boom Uitgevers Een hogere prijs is pure winst
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Een Hogere Prijs is Pure WinstU bent altijd op zoek naar manieren om uw winst te vergroten. U kunt meer verkopen of uw kosten verlagen, maar er is een snellere en effectievere manier: het verhogen van uw prijzen. De prijs is namelijk het enige marketinginstrument dat direct invloed heeft op uw winst. Succesvolle bedrijven zoals Albert Heijn, Shell, de Bijenkorf, Unilever en F. van Lanschot Bankiers hanteren vaak hogere prijsn... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 40,50 en € 40,50
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Een Hogere Prijs is Pure Winst
U bent altijd op zoek naar manieren om uw winst te vergroten. U kunt meer verkopen of uw kosten verlagen, maar er is een snellere en effectievere manier: het verhogen van uw prijzen. De prijs is namelijk het enige marketinginstrument dat direct invloed heeft op uw winst. Succesvolle bedrijven zoals Albert Heijn, Shell, de Bijenkorf, Unilever en F. van Lanschot Bankiers hanteren vaak hogere prijsniveaus, wat bijdraagt aan hun goede rendement. Een hogere prijs betekent pure winst, waardoor u kunt blijven investeren in de kwaliteit en toekomst van uw onderneming.
Ontsnap aan Prijsdruk
In een tijd waar vrijwel elke ondernemer te maken krijgt met toenemende prijsdruk, biedt dit boek een uniek antwoord op de vraag: hoe verhoog ik met succes mijn prijzen om meer winst te behalen? Dus als u niet de goedkoopste aanbieder in uw branche wilt zijn, maar juist wilt ontsnappen aan prijsdruk en het prijswapen zo min mogelijk wilt inzetten, dan is dit boek voor u.
Factoren die Prijsdruk Veroorzaken
In het eerste deel van dit boek worden de factoren behandeld die prijsdruk veroorzaken. Hier krijgt u inzicht in de verschillende externe en interne invloeden die ervoor zorgen dat uw prijzen onder druk komen te staan.
Op Weg naar Hogere Prijzen
In het tweede deel van dit boek nemen we u stap voor stap mee op weg naar hogere prijzen. Met behulp van praktische tips en strategieën leert u hoe u uw prijsstelling effectief kunt verhogen en tegelijkertijd uw klanten tevreden kunt houden.
Een Complete Gids
Dit boek, genaamd "Een Hogere Prijs is Pure Winst", is geschreven door Jos Burgers, auteur van de bestseller "Relatiebeheer als Groeistrategie". Het is een vlot leesbaar boek dat vol staat met voorbeelden en illustraties, gebaseerd op Burgers' jarenlange ervaring als marketingadviseur. Als extra service bevat dit boek een workshop die u na een grondige analyse van uw eigen situatie in acht stappen begeleidt naar het verhogen van uw prijzen. Ontdek hoe een hogere prijs niet alleen pure winst betekent, maar ook uw bedrijf helpt groeien en succesvol te blijven in een concurrerend landschap.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24,2 x 15,8 x 0,8 cm |
Gewicht | 219 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 130 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 2 |
Illustraties | |
Nieuw of tweedehands | |
Originele Titel | Een hogere prijs is pure winst |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | januari 2006 |
Algemeen
EAN | 9789013038668 |
---|---|
Merk | Boom Uitgevers |