Boom Uitgevers Handboek Contentstrategie (vierde druk)
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Een Vernieuwd Handboek voor Contentstrategie - HCS4Het Handboek ContentStrategie 4 (HCS4) is een praktisch management- en studieboek dat volledig vernieuwd is in zijn vierde editie. Met het bewezen B(loem)-model als rode draad biedt dit handboek een uitgebreid framework om tot een optimale contentstrategie te komen. Of u nu een student bent of een professional in het vakgebied, dit boek biedt een theoretische en frisse basis ... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 22,50 en € 22,50
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Een Vernieuwd Handboek voor Contentstrategie - HCS4
Het Handboek ContentStrategie 4 (HCS4) is een praktisch management- en studieboek dat volledig vernieuwd is in zijn vierde editie. Met het bewezen B(loem)-model als rode draad biedt dit handboek een uitgebreid framework om tot een optimale contentstrategie te komen. Of u nu een student bent of een professional in het vakgebied, dit boek biedt een theoretische en frisse basis vol praktische tips en tools om een effectieve contentstrategie te ontwikkelen en vooral ook uit te voeren.
Een Crossmediale Beleving
Dit handboek biedt meer dan alleen tekst. De Augmented Reality en de meer dan duizend bijlagen op de ondersteunende website zorgen voor een crossmediale beleving. Hierdoor wordt het leren en implementeren van contentstrategieën een interactieve ervaring. Het boek is volledig herzien in deze vierde druk en bevat nieuwe cases, actuele onderwerpen, nieuwe toekomstvisies, extra digitale bijlagen en markante modellen.
Redenen om te Kiezen voor HCS4
Er zijn talloze redenen om HCS4 in te zetten bij uw studie of professionele ontwikkeling. Enkele redenen zijn:
- Herschreven rondom het praktische B(loem)-model framework
- Een leer- en managementboek over engaging content en de noodzaak om te boeien en binden in campagnes
- Gebaseerd op meer dan 20 jaar contentmarketing van de expert-auteur, die tevens verkozen is tot nummer 1 contentmarketeer
- Een opbouw van een werkend strategisch contentmarketing-plan op basis van het B-model framework
- Toegang tot de beste experts, tips en cases
- Totaal herschreven, opnieuw geredigeerde en dikkere versie
- De toepassing van augmented reality lagen over het boek zorgt voor een extra beleving
- Een nuchtere kijk op contentmarketing gericht op de customer journey en conversie van content
- Diverse praktische en kleurrijke modellen en exclusief docentmateriaal voor boeiende en kleurrijke lessen
- Honderden digitale bijlagen, zoals video's, infographics en updates
Met HCS4 heeft u alles wat u nodig heeft om een succesvolle contentstrategie te ontwikkelen en uit te voeren. Ontdek de mogelijkheden van contentmarketing en bereik uw doelgroep op een effectieve en boeiende manier.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24,1 x 17 x 1,5 cm |
Gewicht | 620 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 256 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 4 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | Sep-18 |
Algemeen
EAN | 9789024421152 |
---|---|
Merk | Boom Uitgevers |