Invloed
- Studieboek
Mechanismen en techniekenBenieuwd naar hoe je overtuigd kunt worden om toch een aanbieding te accepteren waar je eigenlijk niet op zat te wachten? Of wil je weten welke technieken verkopers en anderen gebruiken om jou te beïnvloeden? En nog belangrijker, wil je leren hoe je deze technieken zelf kunt toepassen? In deze fascinerende gids ontdek je de mechanismen en technieken achter overtuiging en beïnvloeding.De sleutelprikk... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 22,50 en € 22,50
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
Mechanismen en technieken
Benieuwd naar hoe je overtuigd kunt worden om toch een aanbieding te accepteren waar je eigenlijk niet op zat te wachten? Of wil je weten welke technieken verkopers en anderen gebruiken om jou te beïnvloeden? En nog belangrijker, wil je leren hoe je deze technieken zelf kunt toepassen? In deze fascinerende gids ontdek je de mechanismen en technieken achter overtuiging en beïnvloeding.
De sleutelprikkel
Diep geworteld in ons biologisch gedrag liggen vaste patronen van gedrag die zich telkens in dezelfde volgorde afspelen, zoals het beschermen van ons territorium, het versieren van een partner en het zorgen voor het nageslacht. Wat dit zo interessant maakt, is de manier waarop deze mechanische gedragingen worden geactiveerd - namelijk door middel van een sleutelprikkel. Ontdek in deze gids hoe sleutelprikkels ons gedrag beïnvloeden en hoe je ze kunt herkennen en gebruiken.
Het geheim van succesvol overtuigen
Robert Cialdini neemt je mee in de intrigerende wereld van overtuiging en beïnvloeding. Met behulp van boeiende theorieën en herkenbare praktijkvoorbeelden onthult hij het geheim achter succesvolle overtuiging. Gedurende drie jaar dook hij undercover in verschillende industrieën, van autodealers tot fondsenwervers, en ontdekte hij zes eenvoudige principes waarmee je anderen effectief kunt overtuigen: wederkerigheid, consistentie, sociaal bewijs, sympathie, autoriteit en schaarste.
Herziene editie
In deze vijfde, herziene editie onderzoekt Cialdini niet alleen de werking van invloed in andere culturen, maar ook de impact van het internet en andere nieuwe technologieën. Daarnaast belicht hij recente maatschappelijke ontwikkelingen, zoals toenemend excessief geweld, en hoe deze van invloed kunnen zijn op beïnvloeding. Deze gids is essentieel voor iedereen die wil leren over de kracht van overtuiging en beïnvloeding, of je nu koopt, verkoopt, adviseert, onderhandelt, politiek bedrijft, stemt of geld doneert.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24,2 x 17,2 x 2,1 cm |
Gewicht | 604 g |
Overig
Aantal pagina's | 300 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 6 |
Illustraties | Met illustraties |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | Sep-16 |
Vertaald door |
Algemeen
EAN | 9789024404728 |
---|