Ondernemen in allianties en netwerken
- Studieboek
Ontdek de kracht van interorganisatorische samenwerkingInterorganisatorische samenwerking in netwerken is een essentiële factor voor het innovatievermogen van bedrijven. Steeds meer bedrijven maken gebruik van strategische allianties om producten of markten te ontwikkelen, kennis te verwerven en risico's en investeringen te delen. Deze ontwikkeling gaat snel, maar helaas zijn niet alle samenwerkingsverbanden succesvol vanwege... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 82,95 en € 82,95
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
Ontdek de kracht van interorganisatorische samenwerking
Interorganisatorische samenwerking in netwerken is een essentiële factor voor het innovatievermogen van bedrijven. Steeds meer bedrijven maken gebruik van strategische allianties om producten of markten te ontwikkelen, kennis te verwerven en risico's en investeringen te delen. Deze ontwikkeling gaat snel, maar helaas zijn niet alle samenwerkingsverbanden succesvol vanwege de onvoorspelbare dynamiek.
Meerdere invalshoeken en inzichten
Uit de bijdragen in ons boek "Ondernemen in allianties en netwerken" blijkt dat er vele vormen van allianties en netwerken bestaan. Verschillende vakgebieden, waaronder organisatiekunde, bedrijfskunde, bestuurskunde en sociaal-wetenschappelijk onderzoek, bieden hun eigen invalshoeken en inzichten om de dynamiek van samenwerking beter te begrijpen.
Brug tussen theorie en praktijk
Ons boek slaat een brug tussen theorie en praktijk en brengt de diverse invalshoeken samen. Meer dan dertig auteurs, vanuit diverse disciplines, bieden vanuit een multidisciplinair perspectief theoretische inzichten en praktische tips om de samenwerking tussen organisaties succesvoller te maken. Naast theoretische inzichten delen ook praktijkbeoefenaars hun ervaringen, zodat de lezer kan profiteren van best practices uit verschillende industrieën.
Succesvoorwaarden en paradoxen
Ons boek sluit af met een overzicht van succesvoorwaarden voor het vormen, functioneren en transformeren van allianties en netwerken. Daarnaast worden ook paradoxen beschreven die behulpzaam kunnen zijn bij het navigeren door de complexiteit van samenwerkingsverbanden. Door deze succesvoorwaarden en paradoxen in acht te nemen, kunt u uw allianties en netwerken naar een hoger niveau tillen.
Ontdek de kracht van interorganisatorische samenwerking en leer van experts op het gebied van allianties en netwerken. Bestel nu ons boek "Ondernemen in allianties en netwerken" en ontwikkel de vaardigheden om succesvol samen te werken met andere organisaties. Haal het maximale uit uw innovatievermogen en versterk uw concurrentiepositie in de dynamische wereld van vandaag.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24,6 x 17,4 x 2,8 cm |
Gewicht | 714 g |
Overig
Aantal pagina's | 349 pagina's |
Bindwijze | Hardcover |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | Met illustraties |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | Nov-07 |
Algemeen
EAN | 9789013049190 |
---|