Merkpositionering
- Studieboek
- Illustraties
Ontdek de kracht van merkpositionering met MerkpositioneringMerkpositionering is een duidelijke en praktische handleiding die je alles leert over het succesvol positioneren van merken. Met toegankelijke teksten en relevante voorbeelden is dit boek onmisbaar voor iedereen die werkzaam is in de marketing- of communicatiebranche.Waarom zou je kiezen voor Merkpositionering?Dit boek biedt een schat aan aansprekende en actuele v... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 54,95 en € 54,95
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Illustraties
Ontdek de kracht van merkpositionering met Merkpositionering
Merkpositionering is een duidelijke en praktische handleiding die je alles leert over het succesvol positioneren van merken. Met toegankelijke teksten en relevante voorbeelden is dit boek onmisbaar voor iedereen die werkzaam is in de marketing- of communicatiebranche.
Waarom zou je kiezen voor Merkpositionering?
Dit boek biedt een schat aan aansprekende en actuele voorbeelden, waardoor je direct de vertaalslag kunt maken naar jouw eigen situatie. Bovendien combineert Merkpositionering theoretische kennis met praktische toepassingen, zodat je direct aan de slag kunt met het positioneren van merken. Ook beschikt dit boek over een handige ondersteunende website met extra studiemateriaal, zodat je jouw kennis verder kunt verdiepen.
De cruciale rol van merkpositionering
Een onderscheidende merkpositie is van onschatbare waarde voor ieder bedrijf of organisatie. Het vormt namelijk de basis voor alle marketingbeslissingen die je neemt. Merkpositionering fungeert als de brug tussen marketing en communicatie. Helaas wordt dit onderwerp vaak onderbelicht in marketing- en communicatieboeken. Gelukkig brengt Merkpositionering hier verandering in door volledig te focussen op dit essentiële onderwerp binnen de marketingstrategie.
Praktische kennis en inzichten
In Merkpositionering vind je de meest recente theorie over merkpositionering, inclusief het gedachtegoed van Byron Sharp en het Value Compass. Daarnaast leer je in dit boek ook over de relatie tussen merkpositionering en andere aspecten, zoals merknaam, merkarchitectuur, communicatie en personeel. Het biedt je een stapsgewijze aanpak om daadwerkelijk aan de slag te gaan met het positioneren van merken.
Een onmisbaar handboek
Of je nu al actief bent in de marketingstrategie of juist aan het begin van je carrière staat, Merkpositionering is een onmisbaar handboek. Het is ook beschikbaar als e-book, zodat je overal en altijd toegang hebt tot de waardevolle informatie en inzichten die dit boek biedt. Daarnaast word je online ondersteund met toetsvragen en weblinks, waardoor je jouw kennis over merkpositionering verder kunt vergroten. Dit is ook zeer handig bij het voorbereiden op tentamens!
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24,2 x 17,2 x 1,3 cm |
Gewicht | 504 g |
Overig
Aanraders | |
Aantal pagina's | 340 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | februari 2016 |
Algemeen
EAN | 9789001862688 |
---|