Bigbusinesspublishers Succesvol klantgericht ondernemen
Succesvol klantgericht ondernemen: Bereik de optimale combinatie van techniek en klantbelevingAls ondernemer sta je voor twee belangrijke uitdagingen - het hebben van de juiste technische tools en het creëren van een klantgerichte cultuur binnen je organisatie. Helaas wordt in de praktijk de technologie, zoals het CRM-systeem, vaak leidend in plaats van ondersteunend. Dit terwijl de customer experience in gelijke mate bepaald... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 34,50 en € 34,50
Productinformatie
Succesvol klantgericht ondernemen: Bereik de optimale combinatie van techniek en klantbeleving
Als ondernemer sta je voor twee belangrijke uitdagingen - het hebben van de juiste technische tools en het creëren van een klantgerichte cultuur binnen je organisatie. Helaas wordt in de praktijk de technologie, zoals het CRM-systeem, vaak leidend in plaats van ondersteunend. Dit terwijl de customer experience in gelijke mate bepaald wordt door de houding van het management en de medewerkers.
In zijn inspirerende boek "Succesvol klantgericht ondernemen" schetst Edwin Best de noodzakelijke stappen om een onweerstaanbare combinatie van technologie en klantbeleving te creëren. Hij helpt je om het benodigde leiderschap op te bouwen en de aandacht voor de medewerkers nooit uit het oog te verliezen. Klantgericht ondernemen vraagt om maatwerk, niet alleen in de benadering van de klant, maar ook in de interne processen die dit mogelijk maken.
Dit boek biedt jou de mogelijkheid om je eigen strategie te bepalen en je mix van maatregelen samen te stellen. Je krijgt de nodige tools en inzichten om klantgericht ondernemen succesvol toe te passen binnen jouw specifieke bedrijfscontext.
Over de auteur
Edwin Best heeft ruime ervaring in sales, marketing en CRM bij diverse internationaal opererende bedrijven. Hij heeft als doel om ondernemers te begeleiden bij de transformatie naar klantgericht ondernemen. Met zijn expertise op het gebied van strategie, voice of the customer, journey mapping, en implementatie van CRM en customer experience, kan hij waardevol advies bieden om jouw organisatie te laten excelleren in klantgerichtheid.
Korte specificaties
Overig
Boek, ebook of luisterboek? | |
Studieboek of algemeen | |
Taal |
Algemeen
EAN | 9789493171022 |
---|---|
Merk | Bigbusinesspublishers |