Booklight Hoe ISO9001:2015 wél werkt
Ontdek de waarde van de ISO9001-norm voor uw organisatieVraagt u zich af of het bekende ISO9001-kwaliteitscertificaat nog wel relevant is voor uw organisatie? Twijfelt u aan de effectiviteit ervan en ziet u het implementeren ervan als een gedoe? Laat ons u dan overtuigen van de toegevoegde waarde van een kwaliteitsmanagementsysteem, en hoe dit uw organisatie kan helpen om aan de steeds hogere eisen van mondige en veeleisende ... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 29,95 en € 29,95
Productinformatie
Ontdek de waarde van de ISO9001-norm voor uw organisatie
Vraagt u zich af of het bekende ISO9001-kwaliteitscertificaat nog wel relevant is voor uw organisatie? Twijfelt u aan de effectiviteit ervan en ziet u het implementeren ervan als een gedoe? Laat ons u dan overtuigen van de toegevoegde waarde van een kwaliteitsmanagementsysteem, en hoe dit uw organisatie kan helpen om aan de steeds hogere eisen van mondige en veeleisende klanten te voldoen.
De actuele eisen van de ISO9001:2015-norm
De ISO9001:2015-norm biedt uw organisatie actuele en brandende eisen om kwalitatief hoogwaardige producten en diensten te leveren. Door te focussen op continue verbetering kunt u de tevredenheid van uw klanten verhogen en aan hun steeds stijgende kwaliteitseisen voldoen.
Nieuwe invalshoek voor het succesvol toepassen van de ISO9001-norm
Volgens auteur Jelle Siaens, een ervaren externe ISO9001-auditor, ligt de kritieke factor voor het succesvol toepassen van de ISO9001-norm bij hoe leidinggevenden, kwaliteitsverantwoordelijken, consultants en auditoren deze norm interpreteren en implementeren. Door te kijken naar de norm met een third generation leadership bril, met een pragmatische en hedendaagse interpretatie, kunnen zij de grote meerwaarde ervaren die deze norm biedt voor zowel klanten, medewerkers als de organisatie zelf. Siaens noemt deze invalshoek 'de nieuwe kwaliteit'.
Ontdek de zeven kwaliteitsmanagementprincipes
In zijn boek biedt Jelle Siaens een vernieuwende kijk op de zeven kwaliteitsmanagementprincipes waarmee organisaties en hun medewerkers weer écht klantgericht kunnen denken en handelen. Want, zoals Siaens benadrukt, zonder klanten geen business! Als externe ISO9001-auditor met meer dan 17 jaar relevante praktijkervaring in de dienstverlenende sector in België, Nederland, Frankrijk en de VS, wil Siaens met dit boek dienstenorganisaties een oplossing bieden om het kwaliteitsbewustzijn bij zowel jongere als oudere medewerkers te stimuleren, zodat zij meer plezier op het werk kunnen beleven.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | 21,9 x 15 x 1,6 cm |
Afmetingen | Afmeting: 21,9 x 15 x 1,6 cm |
Gewicht | 337 g |
Gewicht | 327 g |
Overig
Aantal pagina's | 206 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Druk | 1 |
Illustraties | Met illustraties |
Studieboek | |
Taal | Nederlands |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | juli 2020 |
Algemeen
EAN | 9789492595201 |
---|---|
Merk | Booklight |