Vrije Uitgevers, De Aandachtsmarketing
Aandachtsmarketing: Verdien de kostbare aandacht voor jouw merkDe wereld van marketing is veranderd. Onze aandacht is kostbaarder dan ooit, met overvolle mailboxen en constante notificaties van WhatsApp-groepen. Hoe zorg je er als marketeer voor dat jouw boodschap nog opvalt in deze overdaad aan informatie? Het antwoord ligt in aandachtsmarketing, een krachtige en bewezen werkwijze om de aandacht te verdienen die jouw merk ve... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 34,95 en € 34,95
Productinformatie
Aandachtsmarketing: Verdien de kostbare aandacht voor jouw merk
De wereld van marketing is veranderd. Onze aandacht is kostbaarder dan ooit, met overvolle mailboxen en constante notificaties van WhatsApp-groepen. Hoe zorg je er als marketeer voor dat jouw boodschap nog opvalt in deze overdaad aan informatie? Het antwoord ligt in aandachtsmarketing, een krachtige en bewezen werkwijze om de aandacht te verdienen die jouw merk verdient.
Zes bewezen aandachtstrekkers
Ontdek de zes wetenschappelijk bewezen aandachtstrekkers waarmee jij de aandacht voor jouw merk kunt vangen. Deze strategieën, gebaseerd op nieuw onderzoek en praktijkvoorbeelden, zullen ervoor zorgen dat mensen hun schaarse aandacht juist aan jouw merk gaan besteden. Dus stop met verspilling van marketingbudget en start met het verrijken van het leven van jouw klanten.
Ontwikkel een onderscheidende marketingstrategie
Met behulp van het Verdiende aandacht-canvas creëer je een unieke en duurzame marketingstrategie. Dit canvas zal je helpen om een onderscheidende positie in de markt te veroveren, waardoor jouw merk de aandacht trekt en behoudt. De resultaten? Minder marketingverspilling, blijere klanten en een hogere bedrijfsresultaat.
Inspiratie van de beste marketeers
Dompel jezelf onder in de verhalen van de vijftig beste marketeers van Nederland. Hun ervaringen en inzichten zullen je inspireren en nieuwe ideeën geven om aan de slag te gaan met aandachtsmarketing. Leer van de beste en breng jouw marketingstrategie naar een hoger niveau.
Klaas Weima, ondernemer, schrijver, spreker en podcastmaker, is de expert op het gebied van aandachtsmarketing. Hij schreef de bestseller "Verdiende aandacht" en is oprichter van Energize, hét marketingbureau voor verdiende aandacht. Met zijn vaste rubriek in Adformatie, gastcolleges aan de Nyenrode Business Universiteit en prijswinnende podcast CMOtalk, deelt hij zijn kennis en inspiratie met de wereld.
Verdien de kostbare aandacht voor jouw merk en start vandaag nog met aandachtsmarketing. Ga naar www.energize.nl/aandachtsmarketing voor meer informatie en om direct aan de slag te gaan.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 21,7 x 15,2 x 1,9 cm |
Gewicht | 552 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 240 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Hardcover |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | |
Studieboek | |
Taal | Nederlands |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | oktober 2019 |
Algemeen
EAN | 9789492528407 |
---|---|
Merk | Vrije Uitgevers, De |