Positief verrast
Verhoog klanttevredenheid met een Customer Delight strategieWie wil er nu niet een stroom enthousiaste klanten die keer op keer bij je terugkomen? Met een Customer Delight strategie is dit mogelijk. In het boek "Positief verrast" neemt Marieke van der Laan je op een speelse manier mee in de wereld van Customer Delight en biedt ze praktische instrumenten om deze strategie succesvol in jouw organisatie te implementeren.Ontdek... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 23,95 en € 23,95
Productinformatie
Verhoog klanttevredenheid met een Customer Delight strategie
Wie wil er nu niet een stroom enthousiaste klanten die keer op keer bij je terugkomen? Met een Customer Delight strategie is dit mogelijk. In het boek "Positief verrast" neemt Marieke van der Laan je op een speelse manier mee in de wereld van Customer Delight en biedt ze praktische instrumenten om deze strategie succesvol in jouw organisatie te implementeren.
Ontdek de kracht van Customer Delight
We hebben allemaal wel één of meerdere favoriete bedrijven waar we als enthousiaste klant naar terugkeren. We prijzen deze bedrijven aan bij onze vrienden en zijn altijd op tijd met betalingen. Wil je als MKB-ondernemer of manager van klantcontact een legioen van dergelijke tevreden klanten aan je zijde hebben? Stop dan met zoeken en ontdek de kracht van een Customer Delight strategie.
Concrete instrumenten voor succesvolle implementatie
In "Positief verrast" bespreekt Marieke van der Laan maar liefst 8 praktische instrumenten die je voorzien van waardevolle input om de Customer Delight strategie direct in jouw organisatie toe te passen. Deze instrumenten zijn gebaseerd op jarenlange ervaring en onderbouwde modellen. Met concrete en inspirerende voorbeelden van dertien referentiebedrijven krijg je een duidelijk beeld van hoe je deze suggesties kunt toepassen in jouw eigen situatie.
Een expert en trainer in één
Marieke van der Laan, auteur van "Positief verrast", heeft al tien jaar passie voor het fenomeen Customer Delight. Ze heeft verschillende Customer Delight instrumenten en modellen ontwikkeld, die de basis vormen van haar trainingen. Deze combinatie van expertise en trainingsvaardigheden maakt dat het informatie in dit handboek niet alleen makkelijk toegankelijk, maar ook plezierig leesbaar is.
Start direct met het verhogen van klanttevredenheid
Wacht niet langer en begin met het bouwen van een legioen enthousiaste klanten. Dankzij de inzichten en praktische tips uit "Positief verrast" kun je maandagochtend al aan de slag. Verhoog de klanttevredenheid, creëer loyale klanten en laat je organisatie positief verrassen!
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 23 x 15 x 1,2 cm |
Gewicht | 353 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 194 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | Sep-17 |
Algemeen
EAN | 9789492221674 |
---|