Karaktervol positioneren
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Geef je merk een karakter met het Brand Positioner ModelWil jij met jouw merk het verschil maken in de markt? Ontdek hoe je een herkenbaar karakter aan je merk kunt geven en daarmee succesvoller kunt zijn dan je concurrenten. In het boek 'Karaktervol Positioneren' introduceert Marc van Eck het revolutionaire Brand Positioner Model.Merk succes in diverse marktenMet behulp van concrete voorbeelden van succesvolle merken uit ... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 36,50 en € 36,50
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Geef je merk een karakter met het Brand Positioner Model
Wil jij met jouw merk het verschil maken in de markt? Ontdek hoe je een herkenbaar karakter aan je merk kunt geven en daarmee succesvoller kunt zijn dan je concurrenten. In het boek 'Karaktervol Positioneren' introduceert Marc van Eck het revolutionaire Brand Positioner Model.
Merk succes in diverse markten
Met behulp van concrete voorbeelden van succesvolle merken uit diverse markten, waaronder SNS, Coolblue en Albert Heijn, laat dit boek zien hoe je vanuit een karakter je organisatie kunt positioneren. Door niet alleen te focussen op wat je doet, maar vooral op wie je bent en hoe je dingen doet, creëer je een sterke identiteit die aansluit bij de behoeften van je klanten.
Inzichten van merkeigenaren en scherpe analyses
Het boek bevat inzichten van verschillende merkeigenaren en experts, die hun ervaringen delen over het succesvol positioneren van merken. Marc van Eck vult deze inzichten aan met scherpe analyses en plaatst ze in een theoretisch kader. Op deze manier krijg je niet alleen praktische adviezen, maar ook een dieper begrip van de essentie van karaktervol positioneren.
Bouw een menselijk merk, word succesvoller
Een belangrijk inzicht dat naar voren komt, is dat hoe menselijker het merk is, hoe sterker het wordt. Als marketeers willen we waarde toevoegen aan klanten, de organisatie en de maatschappij. Daarvoor is het essentieel om het karakter van je merk concreet en consistent relevant te maken. Het merk wordt dan een inspirerend kompas voor de hele organisatie.
Zet karakter in als richtinggevend kompas
Ken het karakter van je merk en gebruik dit als een richtinggevend kompas voor de hele organisatie. Dit geeft duidelijkheid over hoe je met de klant wil communiceren om echt het verschil te maken. Het vereist inzicht, kennis en vasthoudendheid van merkbouwers zoals jij.
Wil jij leren hoe je jouw merk een herkenbaar en karaktervol karakter kunt geven? Bestel dan nu het boek 'Karaktervol Positioneren' en ontdek hoe je succesvoller kunt zijn dan je concurrenten!
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 23 x 15 x 1,3 cm |
Gewicht | 427 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 208 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Co-redacteur | |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | Met illustraties |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | Sep-16 |
Algemeen
EAN | 9789492196088 |
---|