Eén fan per dag
Het creëren van waardevolle klantfansMet 'gewoon' tevreden klanten kom je tegenwoordig niet ver. Wat je wilt, zijn fans. Fans die jouw bedrijf aanbevelen bij anderen, trouw zijn, minder prijsgevoelig zijn, graag met je meedenken en het beste met je voor hebben. Maar hoe maak je van klanten echte fans? Het overtreffen van hun verwachtingen is de sleutel tot succes. Dit klinkt misschien eenvoudig, maar in veel organisaties is h... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 20,95 en € 20,95
Productinformatie
Het creëren van waardevolle klantfans
Met 'gewoon' tevreden klanten kom je tegenwoordig niet ver. Wat je wilt, zijn fans. Fans die jouw bedrijf aanbevelen bij anderen, trouw zijn, minder prijsgevoelig zijn, graag met je meedenken en het beste met je voor hebben. Maar hoe maak je van klanten echte fans? Het overtreffen van hun verwachtingen is de sleutel tot succes. Dit klinkt misschien eenvoudig, maar in veel organisaties is het overtreffen van verwachtingen geen dagelijkse gewoonte.
Een inspirerende gids voor het verschil maken
In zijn nieuwste boek laat bestsellerauteur Jos Burgers op prikkelende wijze zien hoe je verandering kunt brengen in het creëren van fans. Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden beschrijft hij hoe je elke dag het verschil kunt maken in het klantcontact. En dit alles zonder grote aanpassingen in de bedrijfsvoering, maar juist door ogenschijnlijk kleine dingen te doen. Want door een simpel gebaar, wat extra aandacht of een goed advies kun je iemands dag bijzonder maken en daarmee gegarandeerd een fan winnen.
Het nieuwste boek van bestsellerauteur Jos Burgers
Met dit boek legt Jos Burgers de nadruk op de noodzaak om een waardevolle fanbase op te bouwen. Als auteur van meerdere bestsellers heeft hij zich bewezen als een expert op het gebied van klantrelaties en klantbeleving. Zijn eerdere werken zijn al meer dan 200.000 keer verkocht, waardoor hij een gevestigde naam is in de wereld van klantgerichtheid. Dus ben je op zoek naar een handleiding om van klanten fans te maken? Dan is dit boek een absolute must-read.
Trefwoorden: Fans, organisatie, klantcontact, klanten, handleiding
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 21,6 x 14,8 x 1,6 cm |
Gewicht | 356 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 176 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Hardcover |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | |
Nieuw of tweedehands | |
Personage | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | februari 2017 |
Algemeen
EAN | 9789089653291 |
---|