Meer opens, meer clicks
Meer opens, meer clicks: Succesvol testen en optimaliseren in e-mailmarketingEén van de beste manieren om je klanten écht te begrijpen en te achterhalen wat ze willen, is door te experimenteren en te optimaliseren. En wanneer het op e-mailmarketing aankomt, is dit precies waar Meer opens, meer clicks je bij kan helpen. Dit boek biedt heldere uitleg, praktische tips, do's & don'ts, testvoorbeelden, ideeën en inspirerende nati... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 27,50 en € 27,50
Productinformatie
Meer opens, meer clicks: Succesvol testen en optimaliseren in e-mailmarketing
Eén van de beste manieren om je klanten écht te begrijpen en te achterhalen wat ze willen, is door te experimenteren en te optimaliseren. En wanneer het op e-mailmarketing aankomt, is dit precies waar Meer opens, meer clicks je bij kan helpen. Dit boek biedt heldere uitleg, praktische tips, do's & don'ts, testvoorbeelden, ideeën en inspirerende nationale en internationale cases. Je krijgt de kans om te leren van succesvolle bedrijven zoals HotelSpecials, ING, Marktplaats, Microsoft, Philips, Samsung, Viking en Vodafone.
Bovendien vind je in dit boek een handig zevenstappenplan dat je helpt om zelf aan de slag te gaan met testen. Je zult ontdekken welke klantsegmenten het beste reageren, op welke dag en tijdstip je je e-mails zou moeten versturen en welke onderwerpregels en pre-headers zorgen voor de meeste opens. Daarnaast zul je leren welke proposities en call-to-actions de meeste clicks genereren en welk e-maildesign het beste resultaat oplevert.
Meer opens, meer clicks zit boordevol waardevolle inzichten waarmee je jouw resultaten op structurele wijze kunt verbeteren. Dit boek is geschreven voor iedereen die e-mailmarketing gebruikt (of van plan is om dit te gaan doen) en er het maximale uit wil halen.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 23 x 15 x 1,3 cm |
Gewicht | 281 g |
Gewicht | 299 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 156 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | Met illustraties |
Studieboek | |
Taal | Nederlands |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | september 2015 |
Algemeen
EAN | 9789492196040 |
---|