Stop met communiceren!
- Studieboek
Ontdek de Kracht van CommunicatieCommunicatie is vaak een complex en onvoorspelbaar proces. Waarom lijken argumenten vaak geen effect te hebben op het veranderen van iemands gedachten? Wat maakt een simpele zin als "Als de lijnen bezet zijn, probeer het dan over tien minuten nog eens" zo krachtig dat het de omzet van een telecommercial kan verveelvoudigen? En waarom kan een onhandig gekozen woordkeuze van een burgemeester lei... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 30,50 en € 30,50
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
Ontdek de Kracht van Communicatie
Communicatie is vaak een complex en onvoorspelbaar proces. Waarom lijken argumenten vaak geen effect te hebben op het veranderen van iemands gedachten? Wat maakt een simpele zin als "Als de lijnen bezet zijn, probeer het dan over tien minuten nog eens" zo krachtig dat het de omzet van een telecommercial kan verveelvoudigen? En waarom kan een onhandig gekozen woordkeuze van een burgemeester leiden tot chaos?
Nieuwe Inzichten uit Neurowetenschappen en Psychologie
Gelukkig zijn er de laatste jaren talloze nieuwe inzichten uit de neurowetenschappen en psychologie beschikbaar gekomen die ons helpen om de werking van communicatie beter te begrijpen. En in ons nieuwe boek, "Stop met communiceren!", delen we deze inzichten op een eenvoudige en toegankelijke manier.
Ontdek de 4 Karikaturale Menstypen
In dit boek maak je kennis met vier karikaturale menstypen: Oblomovs, Wij-mensen, Veranderhaters en Verhalenvertellers. Door inzicht te krijgen in deze verschillende typen mensen, kun je jouw communicatie beter afstemmen op de ander, waardoor je effectiever kunt communiceren.
Leer de 3 Onmisbare Psychologische Basisregels
Daarnaast leer je drie eenvoudig te onthouden psychologische basisregels die essentieel zijn voor iedereen die wil communiceren met klanten, medewerkers en doelgroepen, of zelfs met zichzelf. Deze regels zorgen ervoor dat jouw boodschap krachtig en overtuigend overkomt.
Ontwerp Machtige Triggers voor Resultaat
En alsof dat nog niet genoeg is, nemen we je ook mee door een stappenplan om machtige triggers te ontwerpen. Deze triggers zorgen ervoor dat jouw communicatie bij de ontvanger blijft hangen en leidt tot de gewenste actie. Of het nu gaat om het opvolgen van adviezen, het kopen van jouw product, het doneren van geld, het naleven van regels, het invullen van enquêtes of het bezoeken van een tentoonstelling.
Alles wat je moet weten over Communicatie
Stop met communiceren! is een praktisch handboek dat geschikt is voor iedereen die wel eens iets gedaan wil krijgen van anderen. Of je nu een communicatieprofessional, manager, adviseur, student of gewoon geïnteresseerd bent in hoe mensen zich gedragen, dit boek biedt de kennis en tools om de effectiviteit van jouw communicatie te vergroten. Bovendien ontdek je de verrassende connecties tussen de zwerftochten van Odysseus, Project X Haren en brieven over belastingen. Mis deze unieke kans niet en bestel nu jouw exemplaar van "Stop met communiceren!"
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 18 x 18 x 0,8 cm |
Gewicht | 254 g |
Overig
Aantal pagina's | 128 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Co-redacteur | |
Druk | 1 |
Illustraties | Met illustraties |
Nieuw of tweedehands | |
Redacteur | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | Apr-14 |
Algemeen
EAN | 9789491560590 |
---|