Expertboek Het succes van shared services? Jij!
Een Complete Gids voor Shared Service ProfessionalsEindelijk is er een boek speciaal gericht op de (financiële) shared service professional. Deze complete gids richt zich op de kritische succesfactor van shared service organisaties: de mens. Het succes van een shared service valt of staat namelijk met een goede inpassing binnen de organisatie. Daarvoor is een perfect samenspel nodig tussen mens, automatisering en processen, w... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 32,50 en € 32,50
Productinformatie
Een Complete Gids voor Shared Service Professionals
Eindelijk is er een boek speciaal gericht op de (financiële) shared service professional. Deze complete gids richt zich op de kritische succesfactor van shared service organisaties: de mens. Het succes van een shared service valt of staat namelijk met een goede inpassing binnen de organisatie. Daarvoor is een perfect samenspel nodig tussen mens, automatisering en processen, waarbij de mens als regisseur fungeert. Alleen dan zal een shared service maximale voordelen opleveren, zoals synergie, efficiëntie, hoogwaardige kennisdeling en kwalitatief goede professionals. Het doel van deze gids is om bij te dragen aan de verdere professionalisering van (financiële) shared service organisaties en hun medewerkers.
Een Kans in Plaats van een Bedreiging
Deze gids introduceert het SEED-model, wat staat voor Standaardisatie, Effectiviteit, Efficiëntie en Development end-to-end. Dit model helpt professionals om de shared service organisatie te zien als een kans in plaats van een bedreiging. Het biedt essentiële handvatten voor het verbeteren van de dienstverlening, de aansturing en de inzet van eigen competenties. Daarbij worden praktische inzichten en waardevolle cases uit de praktijk gebruikt, zodat de lezer direct aan de slag kan.
Over de Auteur
Drs. Carina van Reeven RC, een bedrijfskundige, registercontroller en shared service professional, heeft ruim 30 jaar ervaring in het realiseren van de doelen van (grote) organisaties. Ze heeft zowel ervaring als accountmanager en commercieel leidinggevende in het creëren van fans van klanten, als in het leiden van ondersteunende diensten en shared services, zoals financiële administratie, personeelsadministratie, wagenparkbeheer, onderhoud, vastgoed, facilitair en logistiek. Met haar expertise wil Carina bijdragen aan de ontwikkeling van (financiële) shared service professionals. Haar gids biedt een leidraad voor het continu verbeteren van shared services in verschillende stadia en de verschillende rollen die professionals hierin hebben. Voor meer informatie over shared services, kunt u terecht op www.sharedservicegids.nl.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24,1 x 17,1 x 1,2 cm |
Gewicht | 533 g |
Overig
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | Met illustraties |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | juli 2013 |
Algemeen
EAN | 9789491442230 |
---|---|
Merk | Expertboek |