Acco, Uitgeverij Prijs je rijk
- Studieboek
Prijs je rijk: Een gids voor het succesvol bepalen van prijzenHeel wat ondernemingen laten geld liggen door hun aanbod te laag te prijzen, zo blijkt uit onderzoek. De meeste ondernemers baseren hun prijsstelling op de kostprijs van het product, waarbij ze een vaste winstmarge toevoegen. Maar wat als we nu eens uitgaan van de waarde en de waardering van het aanbod, gezien door de ogen van de (potentiële) klant? Dat is waar 'Pr... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 31,05 en € 31,05
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
Prijs je rijk: Een gids voor het succesvol bepalen van prijzen
Heel wat ondernemingen laten geld liggen door hun aanbod te laag te prijzen, zo blijkt uit onderzoek. De meeste ondernemers baseren hun prijsstelling op de kostprijs van het product, waarbij ze een vaste winstmarge toevoegen. Maar wat als we nu eens uitgaan van de waarde en de waardering van het aanbod, gezien door de ogen van de (potentiële) klant? Dat is waar 'Prijs je rijk' om draait. Dit boek is een absolute aanrader voor ondernemers die de prijspolitiek van leveranciers en concurrenten willen doorgronden en die de geheimen willen leren van een eigen rendabel prijsbeleid.
Praktische tips en tricks voor direct resultaat
'Prijs je rijk' biedt een schat aan praktische tips en tricks die meteen toepasbaar zijn in de praktijk. Van prijsonderzoek tot prijsstrategieën en van het creëren van waarde tot prijsonderhandelingen, dit boek behandelt het allemaal. Ook studenten bedrijfsmanagement zullen in dit boek de nodige achtergrondinformatie vinden om een dieper inzicht te krijgen in hoe prijzen precies tot stand komen.
De prijs: een cruciale factor in het beslissingsproces van klanten
Uit onderzoek blijkt dat maar liefst 90% van de klanten aangeeft dat de prijs één van de belangrijkste elementen is bij het nemen van een aankoopbeslissing. Toch blijkt dat slechts weinig klanten daadwerkelijk rekening houden met de prijs bij het maken van hun keuze. De kwaliteit van het aanbod en de dienstverlening spelen een veel grotere rol. Daarom is het cruciaal om het 'koppel kwaliteit-prijs' niet te scheiden.
Een expert met jarenlange ervaring aan het woord
Auteur Pieter De Smet put uit meer dan 30 jaar ervaring in communicatie en verkoop. Als consultant, trainer en woordvoerder heeft hij zijn strepen verdiend in diverse organisaties en bedrijfssectoren. Daarnaast deelt hij zijn kennis als docent in Product- & Prijsbeleid en Sales- en Accountmanagement aan de VIVES Hogeschool. Bovendien is hij rechter in ondernemingszaken in de Ondernemingsrechtbank te Gent, afdeling Kortrijk. Met zijn brede expertise begeleidt Pieter De Smet jou naar een succesvol prijsbeleid dat resulteert in hogere winsten en tevreden klanten.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24,1 x 16 x 1,2 cm |
Gewicht | 374 g |
Overig
Aantal pagina's | 208 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Druk | 1 |
Illustraties | Met illustraties |
Studieboek | |
Taal | Nederlands |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | juli 2020 |
Algemeen
EAN | 9789463797993 |
---|---|
Merk | Acco, Uitgeverij |