Uitgeverij Thema Brand-id
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Ontdek hoe je een inspirerend merk kunt creërenBen je op zoek naar manieren om een merk te creëren dat echt inspireert? Een merk waarvan de kopers meer fan zijn dan klant? Dan is 'Brand-id' het boek waar je naar op zoek bent. In dit boek staat de uitdaging centraal om een merk te creëren dat echt inspireert, en biedt het antwoorden op de vragen die je hebt over hoe je dit in de praktijk kunt doen.Een bron van inspiratie en ... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 34,99 en € 34,99
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Ontdek hoe je een inspirerend merk kunt creëren
Ben je op zoek naar manieren om een merk te creëren dat echt inspireert? Een merk waarvan de kopers meer fan zijn dan klant? Dan is 'Brand-id' het boek waar je naar op zoek bent. In dit boek staat de uitdaging centraal om een merk te creëren dat echt inspireert, en biedt het antwoorden op de vragen die je hebt over hoe je dit in de praktijk kunt doen.
Een bron van inspiratie en praktische tips
'Brand-id' is niet zomaar een boek over creatief denken en merkdenken. Het is een inspiratieboek dat je op een praktische manier aan het werk zet. Stap voor stap doorloop je de verschillende fasen van het creatieve proces en ontdek je creatieve technieken om je merk verder te ontwikkelen.
Creëer een Creatief merkdocument®
Het resultaat van het volgen van de technieken en principes in 'Brand-id' is een Creatief merkdocument®. Dit document biedt je een handvat voor een razendsnelle en verrassende verkenning van je merk. Het is een unieke aanpak die creatief denken verbindt met branding, en een eyeopener zal zijn voor managers, marketeers, creatieven, docenten en studenten.
Essentieel leesmateriaal voor professionals
'Brand-id' is niet te missen voor iedereen die op een professionele manier aan de slag wil met creativiteit. Het boek biedt niet alleen inspiratie, maar ook praktische tips en technieken die je kunt toepassen in je eigen werk. Of je nu een manager, marketeer, creatief, docent of student bent, 'Brand-id' zal je helpen om een inspirerend merk te creëren en echte merkbeleving te bewerkstelligen.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | 24 x 17 x 1,5 cm |
Afmetingen | Afmeting: 24 x 17 x 1,5 cm |
Gewicht | 547 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 191 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Druk | 3 |
Illustraties | Met illustraties |
Studieboek | |
Taal | Nederlands |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | mei 2011 |
Algemeen
EAN | 9789058714480 |
---|---|
Merk | Uitgeverij Thema |