De KLIK-methode
De KLIK-methode: Verdien de resultaten die je zoektGeloof je niet in snelle verkoopmethodes, maar zoek je écht verdieping? Dan is de KLIK-methode speciaal ontwikkeld voor ondernemers en ZZP'ers die verkoop niet als hun beroep hebben. Deze methode biedt jou de tools om meer klanten te winnen door middel van social selling, vruchtbare klantrelaties op te bouwen door goed te luisteren en slim te praten, snel vertrouwen te winnen... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 20,00 en € 20,00
Productinformatie
De KLIK-methode: Verdien de resultaten die je zoekt
Geloof je niet in snelle verkoopmethodes, maar zoek je écht verdieping? Dan is de KLIK-methode speciaal ontwikkeld voor ondernemers en ZZP'ers die verkoop niet als hun beroep hebben. Deze methode biedt jou de tools om meer klanten te winnen door middel van social selling, vruchtbare klantrelaties op te bouwen door goed te luisteren en slim te praten, snel vertrouwen te winnen door denkpatronen te zien en te gebruiken, en jezelf op een natuurlijke manier te verkopen van 'onzeker over' naar 'natuurlijk vinden'.
De KLIK-methode: Jouw complete handboek voor acquisitie
Speciaal voor zzp'ers en ondernemers die zelf moeten uitvinden hoe ze acquisitie plegen, schreef Petra Smit-Wattez het boek "De KLIK-methode: Hoe je moeiteloos nieuwe klanten vindt". Dit beknopte maar complete handboek biedt praktische inzichten en methodes om jouw ondernemersverhaal te ontwerpen, jouw dienst of product effectief te presenteren, jouw doelgroep op de juiste manier te benaderen, en veelgemaakte beginnersfouten te vermijden. Met behulp van de nieuwste inzichten uit de neuropsychologie, maakt de KLIK-methode acquisitie eenvoudig en effectief voor elke ondernemer, zelfs zonder professionele ervaring op dit gebied.
De KLIK-methode: Nieuwe kansen creëren en je netwerk vergroten
Met de KLIK-methode hoef je als ondernemer niet veel moeite te doen om nieuwe en langdurige relaties met klanten en opdrachtgevers aan te gaan. Dit boek helpt je bij het creëren van nieuwe kansen en het vergroten van je netwerk. Door acquisitie terug te brengen tot 4 basisvragen: wat wil jij, wat wil jouw klant, wat is er nodig voor een win-win-relatie, en hoe leg je het eerste contact, krijg je stapsgewijs antwoord op deze essentiële vragen. Acquireren wordt hierdoor geen truc, maar een sociaal proces van mens tot mens, waarbij wederzijds begrip tussen ondernemer en klant de sleutel vormt tot een succesvolle zakelijke relatie.
Over de auteur
Petra Smit-Wattez, psycholoog en directeur van All Telemarketing, een bureau voor telemarketing en strategisch advies op het gebied van acquisitie, heeft haar expertise en ervaring samengebracht in de KLIK-methode. Met haar diepgaande kennis en inzichten in het menselijk gedrag en communicatie, biedt Petra een unieke benadering voor ondernemers die op zoek zijn naar duurzame verkoopresultaten en een sterker netwerk.
Korte specificaties
Overig
Aanraders | |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Nieuw of tweedehands | |
Taal |
Algemeen
EAN | 9789463010733 |
---|