Content, 2e editie
- Studieboek
Verhoog je online zichtbaarheid en creëer betrokkenheid met je doelgroepPotentiële klanten zoeken steeds vaker digitaal naar informatie over je producten en diensten, via websites, blogs en social media. Met relevante en engaging content tilt dit boek jouw bedrijf naar een hoger plan. In tegenstelling tot veel organisaties die maar wat doen, biedt dit boek een gedocumenteerde contentstrategie die je direct kunt toepassen.Jo... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 37,99 en € 37,99
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
Verhoog je online zichtbaarheid en creëer betrokkenheid met je doelgroep
Potentiële klanten zoeken steeds vaker digitaal naar informatie over je producten en diensten, via websites, blogs en social media. Met relevante en engaging content tilt dit boek jouw bedrijf naar een hoger plan. In tegenstelling tot veel organisaties die maar wat doen, biedt dit boek een gedocumenteerde contentstrategie die je direct kunt toepassen.
Jouw contentmarketingresultaat met het unieke Content Marketing Canvas Model
Met het unieke Content Marketing Canvas Model zorgt dit boek, genaamd Content!, voor jouw contentmarketingresultaat. Het biedt alle componenten die je nodig hebt om je eigen contentstrategie te ontwikkelen en uit te voeren. Ben je benieuwd naar hoe je de bekendheid van jouw bedrijf vergroot? Hoe vaak je eigenlijk moet bloggen? Of hoe je leads genereert in een online omgeving? Content! geeft antwoord op deze en andere vragen.
Een praktijkgerichte aanpak om direct aan de slag te gaan
Met Content! kun je direct aan de slag dankzij de praktijkgerichte aanpak. Geen langdradige theorieën, maar concrete handvatten om de theorie om te zetten naar actie. Daarnaast is deze geactualiseerde versie uit 2022 een must-have voor iedereen die serieus aan de slag wil met contentmarketing. Niet voor niets zijn er van de eerdere drukken al bijna 5000 exemplaren verkocht.
Extra's voor een nog betere contentmarketingervaring
Als kers op de taart biedt dit boek twee unieke extra's. Allereerst een complete interactieve Facebook Messenger-omgeving die je kunt gebruiken om nog dieper in te gaan op de contentmarketingmaterie en vragen te stellen aan experts. Daarnaast is er een website met aanvullende cases en video's, zodat je je kennis en vaardigheden kunt blijven ontwikkelen.
Trefwoorden: content, zuurstof, klanten, marketing, digitaal, digitale, online, handleiding
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24,4 x 17,9 x 3,3 cm |
Gewicht | 933 g |
Overig
Aantal pagina's | 432 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | Met illustraties |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | januari 2022 |
Algemeen
EAN | 9789089656285 |
---|