Marketing
- Studieboek
- Illustraties
Ontdek het handboek Marketing. De basisprincipesMarketing is een constant veranderende wereld, gedreven door nieuwe technologieën en media die een ander consumentengedrag voortbrengen. Dit resulteert in nieuwe marketingstrategieën en -tactieken. In het huidige digitale marketinglandschap worden deze trends en buzzwords continu bepalend. Maar te midden van alle hypes biedt het handboek Marketing. De basisprincipes een stevig e... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 43,35 en € 43,35
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Illustraties
Ontdek het handboek Marketing. De basisprincipes
Marketing is een constant veranderende wereld, gedreven door nieuwe technologieën en media die een ander consumentengedrag voortbrengen. Dit resulteert in nieuwe marketingstrategieën en -tactieken. In het huidige digitale marketinglandschap worden deze trends en buzzwords continu bepalend. Maar te midden van alle hypes biedt het handboek Marketing. De basisprincipes een stevig en samenvattend overzicht van de complexe marketingpraktijk.
Verdiep je in de essentiële principes
Alle marketingtrends hebben één gemeenschappelijke basis: het aantrekken van potentiële klanten door waardevolle content te creëren rond jouw product. Dit vereist een juiste mix van consumentgerichte prijs-, distributie- en communicatiestrategieën. Het handboek geeft op overzichtelijke wijze inzicht in deze fundamenten, zodat je de essentie van marketing kunt begrijpen en toepassen.
Maximaliseer je leerervaring met digitaal extra materiaal
Om de leerervaring te optimaliseren, is het handboek uitgebreid met digitale extra's op het online leerplatform Sofia. Hier vind je recente ontwikkelingen, extra voorbeelden, boeiende cases, aanvullende opdrachten en zelfs mogelijke (examen)vragen om je kennis verder te verdiepen. Dit platform biedt ook kritische denkvragen, waardoor je een diepgaand begrip van de onderwerpen kunt ontwikkelen.
Een onmisbaar hulpmiddel voor studenten en professionals
Het handboek Marketing. De basisprincipes biedt uitgebreide digitale ondersteuning voor studenten die marketing bestuderen als essentiële voorbereiding op hun toekomstige loopbaan als communicatieprofessional. Maar ook voor iedereen die een breder inzicht wil krijgen in het marketinglandschap, is dit boek boeiend lees- en studiemateriaal. Neem de regie over jouw marketingvaardigheden en ontdek het potentieel dat dit handboek biedt.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24,5 x 17,1 x 1,5 cm |
Gewicht | 400 g |
Overig
Aantal pagina's | 196 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Verschijningsdatum | augustus 2021 |
Algemeen
EAN | 9789464142242 |
---|