Boom Uitgevers Klanten zijn eigenlijk net mensen
Klanten zijn eigenlijk nét mensen!Ontdek in dit boek wat er allemaal mis kan gaan in het contact met klanten, maar vooral hoe je dit kunt voorkomen en hoe het ook anders kan. Met zijn scherpzinnige en humoristische columns, houdt Jos Burgers je een spiegel voor en laat hij je op een andere manier naar klanten kijken. Dit boek bevat maar liefst 100 eyeopeners die je versteld zullen doen staan.Verleid klanten op een authentie... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 24,95 en € 24,95
Productinformatie
Klanten zijn eigenlijk nét mensen!
Ontdek in dit boek wat er allemaal mis kan gaan in het contact met klanten, maar vooral hoe je dit kunt voorkomen en hoe het ook anders kan. Met zijn scherpzinnige en humoristische columns, houdt Jos Burgers je een spiegel voor en laat hij je op een andere manier naar klanten kijken. Dit boek bevat maar liefst 100 eyeopeners die je versteld zullen doen staan.
Verleid klanten op een authentieke manier
Kleurrijke brochures en dure woorden zijn niet voldoende om klanten te verleiden. Klanten willen bovenal aandacht, respect en vertrouwen ervaren. Als je jouw klantgerichtheid wilt verbeteren, dien je niet alleen een product of dienst aan te bieden, maar ook de diepere wensen van de klant te vervullen. Dit boek leert je hoe je dit kunt bereiken en helpt je om klanten niet alleen te behouden, maar ook om nieuwe klanten aan te trekken.
Word een expert in klantgerichtheid
Jos Burgers, een zelfstandig marketingadviseur met jarenlange ervaring, heeft als doel om organisaties te helpen hun marktpositie te versterken en hun klantgerichtheid te verbeteren. Hij is niet alleen auteur van bestsellers op het gebied van marketing en relatiemanagement, maar ook een veelgevraagd spreker op seminars en congressen. Met zijn praktische tips en inzichten zal dit boek je transformeren tot een expert in klantgerichtheid.
Of je nu klanten hebt binnen je eigen organisatie of daarbuiten, dit boek is een absolute must-have voor iedereen die begrijpt dat klanten eigenlijk nét mensen zijn. Ontwikkel een dieper begrip van klanten en leer hoe je hun behoeften kunt vervullen. Blijf klanten behouden en krijg het vanzelf heel erg druk, want bedenk: wie nooit meer een klant kwijtraakt, zal floreren in zijn onderneming!
Korte specificaties
Overig
Boek, ebook of luisterboek? | |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek of algemeen | |
Taal |
Algemeen
EAN | 9789024446087 |
---|---|
Merk | Boom Uitgevers |