Webshop Mexx

Hoe het allemaal begon
In 1986 voegde Rattan Chadha zijn mannenmerk Moustache en vrouwenmerk Emanuelle samen tot één merk. Beide merken stonden voor dezelfde levensstijl en zouden als één merk een sterker statement maken. Neem de eerste letter van beide merken en voeg hier twee kusjes aan toe: Mexx. M(oustache) + E(manuelle) + XX (two kisses) = MEXX

Het doel van Mexx is om een casual, moderne levensstijl te creëren. 
Having fun op een vrijgevochten, optimistische, ruimdenkende én inspirerende manier staat hierbij centraal. Voor  mensen die, net als wij, alles uit het leven halen en liever écht zijn dan perfect. De uitdaging is om een vernieuwende collectie te brengen zonder onze Mexx eigenheid te verliezen. Onze collectie is begrijpbaar, makkelijk te combineren, betaalbaar en comfortabel! It’s all in there!


0 Vergelijk

Vergelijk producten

Op dit moment heb je nog geen producten die de panda kan vergelijken. Je kunt producten eenvoudig toevoegen in het overzicht op de product pagina.