Van Duuren Media Story Brand
- Studieboek
- Illustraties
Creëer een effectieve boodschap met de StoryBrand-formuleVeel bedrijven besteden hun marketingbudget aan allerlei designs, campagnes en tactieken, zonder rekening te houden met het belang van de klant. Maar klanten zitten niet te wachten op social media berichten of billboards. Ze willen weten waarom jouw product of dienst voor hen van waarde is, welk probleem het oplost en hoe het hun leven zal verbeteren. Om dit te bereike... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 28,99 en € 28,99
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Illustraties
Creëer een effectieve boodschap met de StoryBrand-formule
Veel bedrijven besteden hun marketingbudget aan allerlei designs, campagnes en tactieken, zonder rekening te houden met het belang van de klant. Maar klanten zitten niet te wachten op social media berichten of billboards. Ze willen weten waarom jouw product of dienst voor hen van waarde is, welk probleem het oplost en hoe het hun leven zal verbeteren. Om dit te bereiken, is het essentieel om je organisatie op de juiste manier in het verhaal van de klant te positioneren. Dit begint met het stellen van de juiste vragen: waar is de klant naar op zoek? Wat wil hij bereiken? En hoe kan jouw product of dienst daarbij helpen?
Een heldere boodschap is cruciaal bij het overtuigen van klanten om tot aankoop over te gaan. Daarom is de StoryBrand-formule ontwikkeld, gebaseerd op hoe het brein reageert op verhalen. Deze formule maakt gebruik van zeven universele verhaalprincipes en helpt elk bedrijf effectieve boodschappen te creëren die kunnen worden ingezet op verschillende platforms, zoals websites, presentaties en social mediakanalen.
Creëer een unieke meerwaarde voor je klanten
Stop met geldverspilling en richt je op het verhaal van je klant. Door de StoryBrand-formule toe te passen, kun je een unieke meerwaarde creëren voor je klanten. Begrijp waar ze naar op zoek zijn en wat ze willen bereiken, en laat zien hoe jouw product of dienst helpt bij het realiseren van hun doelen. Door op deze manier te communiceren, zul je klanten overtuigen en succesvoller zijn in het behalen van je marketingdoelen.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 23,4 x 15,9 x 1,6 cm |
Gewicht | 374 g |
Overig
Aantal pagina's | 240 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | juli 2021 |
Algemeen
EAN | 9789089655868 |
---|---|
Merk | Van Duuren Media |